וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית משוכנעים: "רקסהאם תוכל להפוך לאינטר מיאמי הבאה"

מומחה פיננסי לכדורגל ניתח את ההצלחה של "הקבוצה ההוליוודית" של ריאן ריינולדס ורוב מקלהני והשווה לזו של בקהאם: "נרטיב 'בעל הבית' מביא שמות גדולים. היא יכולה לפנות אפילו לשחקני פרמיירליג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

רקסהאם של ריאן ריינולדס ורוב מקלהני, שחקני הקולנוע והטלוויזיה ההוליוודים, עלתה בסוף השבוע האחרון עונה שנייה ברציפות ליגה, כשהעפילה לליג 1 שהיא הליגה השלישית בטיבה באנגליה. סיפור ההצלחה יוצא הדופן של המועדון הוולשי מתחבר יחד עם אצטדיון יחסית גדול לקבוצה הקטנה, היסטוריה עשירה (הקבוצה השלישית הותיקה בעולם שהוקמה ב-1864) ובעיקר הבעלים המפורסמים שהזרימו כסף רב ויחד עם סדרת הדוקו המלווה אותה ואת אוהדיה, הגדילו את ההכנסות משמעותית עד כדי עליית הליגה ששמה אותה כבר על במה מרכזית מאוד בממלכה.

כעת, פיתוח המועדון הוולשי יתחיל לצבור תאוצה עם משקיעים נוספים שצפויים להצטרף לריינולדס ומקלהני, כשד"ר רוב ווילסון, מומחה פיננסי לכדורגל, סיפר כי האפשרות שהיא "תהפוך לאינטר מיאמי של אנגליה", סבירה לחלוטין.

"אמנם הליגות והסגנונות שונים מאוד, אבל יש לרקסהאם סיפור דומה מאוד לאינטר מיאמי", אמר ד"ר ווילסון. "דייויד בקהאם, כבעל המניות המרכזי במיאמי, יצר נרטיב של 'בעל הבית' והביא שמות מפורסמים רבים שהתחילו בכלל עם גונסאלו היגוואין, ובהמשך כמובן לג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס, לואיס סוארס וגולת הכותרת - ליאונל מסי. העיר הוולשית בצמיחה כתוצאה מקבוצת הכדורגל, זה יוצר עניין רב שיש להם בעלים כה מפורסמים".

בן פוסטר שוער רקסהאם. GettyImages
שוער הפרמיירליג בעבר כבר היה איתה בליגות הנמוכות ביותר, מי יגיע כעת? פוסטר/GettyImages

עוד סיפר ד"ר ווילסון כי לדעתו "שחקנים המתקרבים לגיל פרישה" יוכלו להגיע בשנים הקרובות למועדון הוולשי שיחפש להתחזק משמעותית הקיץ כדי להמשיך במסעות העלייה לצמרת הכדורגל האנגלי: "זאת קבוצה שיכולה לפנות לשחקני פרמיירליג גם כשהיא רק בליגה השלישית. כפי שכריסטיאנו רונאלדו עבר לערב הסעודית במטרה של הסעודים לחזק את המותג שלהם, כך צריכה לעשות רקסהאם. בן פוסטר, למשל, חיפש הזדמנות לחוזה אחרון ושמח להיות ברקסהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully