וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של קריירת טניס מפוארת? "לוקח את השנה כאחרונה בקריירה"

רפאל נדאל סיפר לפני המשחק הראשון שלו על חימר מאז הזכייה ברולאן גארוס ב-2022 כי הוא "לא יודע מה יקרה" אחרי הפציעות הקשות וחשף: "כשאתה לא יכול, אתה פשוט לא יכול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

הפציעות הרבות של זוכה 22 תארי הגרנד סלאם, רפאל נדאל, גרמו לו להיעדר גם מטורניר מונטה קרלו האחרון, בו זכה סטפנוס ציציפאס. כשעונת החימר הכה אהובה עליו כבר החלה, הטניסאי הספרדי לא מוכן לוותר באופן רשמי על הקריירה והוא יחל את דרכו בטורניר ברצלונה, בו הוא מחזיר בשיא הזכיות עם 12 כאלה. 102 ימים עברו מאז המשחק האחרון של "השור הספרדי" שבריאיון לקראת הטורניר הביתי בספרד רמז על הסוף.

"ברמה האישית זו מתנה להיות כאן בברצלונה, אני לוקח את זה כשנה האחרונה שלי בטניס", סיפר נדאל והתייחס לריבוי הפציעות שלו. "אנחנו יודעים מה הבעיות שיש לי. הדבר הגרוע ביותר ביכול לקרות הוא שאני לא אוכל לשחק שוב, ואני לא יודע מה יקרה. אני לוקח את הטורניר הזה כאחרון שלי בברצלונה, אנסה להיות שוב תחרותי".

עוד הוסיף שיאן הזכיות ברולאן גארוס, שם דרך בפעם אחרונה על משטח החימר לפי 681 בגמר ב-2022 נגד קספר רוד: "היו לי שנתיים קשות. אני מגיע אחרי ניתוח ירך גדול. לפעמים אתה מבין שהגוף עובר דברים ואתה אומר לעצמך 'אתה יכול, אתה יכול'. כשאתה לא יכול, אתה פשוט לא יכול".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Adam Pretty, GettyImages
עונת החימר תהיה האחרונה שלו בקריירה? נדאל/GettyImages, Adam Pretty

לגבי האפשרות שישוב עוד לטורנירי ההכנה הבאים לקראת הגרנד סלאם האהוב עליו בצרפת, עם רומא ומדריד, סיפר כי אינו יכול להבטיח דבר: "קשה לי לתכנן דברים קדימה, אני מתקדם מיום ליום. יש ימים טובים וימים רעים, ברמה הפיזית והמנטלית. הימים הטובים ממשיכים לפצות אותי ואני ממשיך להנות כשאני משחק טניס".

בסביבו הראשון בברצלונה יתמודד נדאל נגד פלאביו קובולי האיטלקי המדורג 62 בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully