וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק של להיות או לחדול": וירטוס ואנאדולו אפס רוצות להישאר בחיים

מכבי תל אביב תעקוב בעניין ותקווה להימנע משתיהן: האיטלקים יתארחו בטורקיה, המנצחת תשמור על סיכוי לעלות לרבע הגמר מהפלייאין

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - בשיקטאש 75:90/ספורט1

מכבי תל אביב תקווה לעשות את המוטל עליה נגד באסקוניה כדי שהמשחק השני בפלייאין לא יהיה רלוונטי מבחינתה, אבל מחר (שלישי) יתקיים גם המפגש בין הקבוצות שסיימו במקומות 9 ו-10 את העונה הסדירה ביורוליג: אנאדולו אפס תארח את וירטוס בולוניה, המנצחת תתחרה על הכרטיס האחרון לפלייאוף מול המפסידה במשחק בין הצהובים לספרדים.

הקבוצות סיימו את העונה הרגילה במגמות הפוכות. בעוד שאנאדולו ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים וזינקה מתחתית הטבלה למקום התשיעי, וירטוס, שבמשך תקופה לא מבוטלת צעדה במקום השני בטבלה, עומדת על רצף של שבעה הפסדים שהביא אותה לפלייאין במצב הכי מסובך. במפגשים הישירים ניצחה כל קבוצה אצלה בבית, הטורקים טיילו ל-75:99 במחזור ה-21 בעוד שהאיטלקים רשמו 81:93 בסיבוב הראשון.

בהכנה האחרונה שלהן למשחק הגורלי, החבורה מאיסטנבול גברה 75:90 על בשיקטאש בדרבי במסגרת בליגה, בעוד שלוקה באנקי ושחקניו הכניעו 85:93 את קרמונה.

שיין לארקין עם שחקני אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
לפחות על פי המומנטום, אנאדולו אפס מגיעה כפייבוריטית ברורה/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

סנטר וירטוס בולוניה ששיחק בעבר במכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ', יפגוש את הקבוצה שממנה הגיע לאיטליה באמצע העונה הזו. הקרואטי שלבש את מדי אנאדולו אפס במשך שנה וחצי, אמר לקראת מחר: "זה משחק של להיות או לחדול. יש לנו יום אחד להתאושש פיזית ומנטלית, זה לא יהיה קל כי יש להם המון כישרון בהתקפה ואני מכיר אותם טוב".

מאמן אנאדולו אפס טומיסלב מיאטוביץ', שקודם מעמדת העוזר במהלך העונה כדי להחליף את ארדם ג'אן שפוטר, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אחרי שעשינו צעד חשוב לפלייאין, אנחנו רוצים לעשות צעד נוסף בבית נגד קבוצה מנוסה, לעיני האוהדים המדהימים שלנו. ליריבה שחקנים מנוסים מאוד בכל העמדות, המפתחות יהיו קשיחות הגנתית, ריכוז בריבאונד ואנרגיות בהתקפה למשך 40 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully