וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין ימריא לבלגרד ויגיע לאימון המסכם של מכבי תל אביב

אנחת רווחה לצהובים לפני המשחק הגורלי מחר מול באסקוניה: על פי הודעת המועדון, הגארד המצטיין לא היה יכול לטוס לסרביה עם יתר חבריו "בעקבות עניין בירוקרטי שנוגע לדרכון של בנו". אחרי שהבעיה סודרה, הוא ינכח באימון הערב וייקח חלק במשחק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

צפירת הרגעה ממכבי תל אביב: הצהובים הודיעו הבוקר (שני) כי ווייד בולדווין, כוכב הקבוצה שלא טס עם יתר חבריו לבלגרד הלילה, יעלה על טיסה בשעות הצהריים וייקח חלק במשחק הגורלי מחר מול באסקוניה. ניצחון של הצהובים יעלה אותם לפלייאוף שם הם יפגשו בסדרת רבע הגמר את פנאתינייקוס, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני.

על פי הודעת המועדון, "בעקבות עניין בירוקרטי בנוגע לדרכון של בנו של ווייד בולדווין, הגארד ומשפחתו לא יכולים היו להמריא הלילה מישראל. סידור העניין דרש את נוכחותו של ווייד ולאחר שהנושא טופל, השחקן ימריא היום לבלגרד, יספיק להגיע לאימון הערב וכמובן יעמוד לרשות הקבוצה במשחק".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
אנחת רווחה. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

מי שיצא עם הקבוצה למשחק הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, אך גם כן נמצא בספק למשחק ולאחר אימון הערב היום ידעו במועדון יותר לגבי כשירותו בשל פציעת הכתף.

הצהובים המריאו הלילה לבלגרד לאחר שתי דחיות במועד הטיסה המקורי שלהם. הם ינוחו בבית המלון בעיר ויתאמנו בשעות הערב בבלגרד ארינה כשכמה מאות מאוהדי הקבוצה ידחפו אותם בהתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully