וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי למנספורד: 'אם לא נביא אליפות, אני לא צריך להמשיך כאן'"

15.4.2024 / 11:00

השאיפה לסגור מעגל בצהוב ("כל מה שחשוב לי"), הדחיפה מקין ("תמיד מעמיד אותנו במקום") והחיסרון של ואן אובריים ("מפריע ופוגע"). גבי קניקובסקי מאפסן את החלומות על חו"ל לפחות עד שהצלחת תובטח, ומצהיר לפני ב"ש: "הראינו עליונות מול כל הקבוצות"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

גבי קניקובסקי לא מסיט עיניים לרגע מהמטרה. אולי זה מה שעזר לו להירדם שלשום בשעות הלילה כשהחלה מתקפת הטילים של איראן על ישראל, בזמן שרוב המדינה לא הצליחה לעצום עין. "היה לילה קצת מלחיץ, כמו לכולם, אבל הצלחתי לישון. לא חיכיתי לאזעקות", הוא אומר ערב המשחק נגד הפועל באר שבע, בסיומו מכבי תל אביב יכולה לעשות צעד משמעותי מאוד בדרך להישג שהוא מחכה לו כבר שלוש שנים: זכייה באליפות.

אתם מגיעים למשחק אחרי הניצחון של מכבי חיפה שצמצמה את הפער.

"מכבי תל אביב השנה מסתכלת רק על עצמה. גם כשהיינו ביתרון 10 וגם כשחיפה היו במקום הראשון, הסתכלנו על עצמנו ועשינו את העבודה. צריך להמשיך לעשות את אותו דבר גם עכשיו".

בתקשורת כבר הכתירו אתכם לאלופה. איך אתם מתנתקים מזה?

"עד שאין לי את הצלחת בקרית שלום, כלום לא גמור. כולם בשיא הריכוז, יש עוד שבעה מחזורים וכלום לא נגמר. רובי ידע להעמיד אותנו במקום כל העונה. יש לו מספיק ניסיון כדי לדעת מה אנחנו צריכים לעשות מחר".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב מול עלי מוחמד מכבי חיפה. דני מרון
"מחצית שנייה פחות טובה". קניקובסקי מול מכבי חיפה/דני מרון

איך אתה מרגיש בעמדת הקשר האחורי? לא בטוח שיש קשר בין הדברים, אבל במחצית השנייה נגד מכבי חיפה כששיחקת בעמדה הזאת, זה נראה פחות טוב.

"שיחקתי הרבה בעמדה 6 במכבי, גם השנה. זה לא משהו שלא עשיתי קודם. לדעתי הייתה לי מחצית פחות טובה כמו כל הקבוצה, אבל במחצית הראשונה היינו ממש טובים ואני חושב שהתיקו מאוד משקף. מחר יש משחק חדש, יוריס מאוד חסר, אבל לכל שחקן יש פה מחליף וכל אחד מוכן ויודע מה צריך לעשות".

הקישור שלך יחד עם יוריס ודור פרץ היה אולי הכי טוב בליגה העונה. איך מפצים על החיסרון של ואן אובריים?

"ברור שנוצרת דינמיקה עם שחקן שאתה משחק איתו כל השנה, כשהוא בחוץ אין ספק שזה קצת מפריע וקצת פוגע, אבל אין יותר מדי זמן לבכות על זה. יוריס מאוד חסר, הוא מאוד דומיננטי על המגרש וגם בן אדם מדהים, אבל לכל אחד יש תחליף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גבי קניקובסקי. אריאל שלום
"לכל שחקן יש תחליף". קניקובסקי עם עדן קארצב/אריאל שלום

בשנים האחרונות נוצרה יריבות ביניכם לבין הפועל באר שבע, אבל במפגשים האחרונים אתם מראים עליונות.

"לא חושב שאנחנו מראים עליונות דווקא מול באר שבע, אנחנו מציגים יכולת טובה כל העונה. מול כל קבוצה אנחנו מנסים לעשות את המיטב בבית ובחוץ. באר שבע קבוצה מצוינת, לאורך כל השנים היא עושה דברים מדהימים. אנשים חושבים שהיא סיימה את העונה וחושבת רק על הגביע, אבל לדעתי זה לא מה שיקרה. יהיה משחק מעניין".

בעבר דיברת בפתיחות על הרצון לשחק באירופה. משהו השתנה בתקופה האחרונה? מכבי תל אביב מאוד רוצה להחתים אותך על חוזה חדש.

"אני חושב על לנצח ולרוץ אליפות, זה השיח היחיד שרץ ביני לבין עצמי כרגע. זה כל מה שחשוב לי בשלב הזה. אמרתי גם לבן מנספורד שאם לא נביא אליפות, אני כבר לא יודע אם אני צריך להמשיך פה אחרי שלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully