וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מחכה לתוצאות הבדיקה של רוטמן. פלקושצ'נקו ושבירו מתוסכלים

בדיקה ראשונית שללה שבר בידו של הקשר. פלקושצ'נקו ושבירו ציפו לקבל יותר דקות. תחושות מעורבות בקבוצה: "חשוב לא לספוג ולא להפסיד"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

במכבי נתניה הביעו הבוקר (שני) תחושות מעורבות אחרי התיקו 0:0 אמש עם מ.ס.אשדוד. מצד אחד הקבוצה צברה נקודה יקרה במאבקי התחתית ושמרה על מרחק של שלוש נקודות מאשדוד ומהקו האדום, אך מצד שני היו גם תחושות של פספוס.

"היה חשוב לנו לא לספוג ולא להפסיד, בשתי המטרות האלה עמדנו", אמרו בנתניה בסיום. "יש הרבה קבוצות שנמצאות בתוך הבלגן בתחתית ונצטרך לבוא מרוכזים לכל משחק שנשאר לנו עד סיום העונה".

לירן רוטמן סיים את המשחק כשידו נפוחה, אחרי שספג דריכה חזקה מאחד משחקני אשדוד. בבדיקה ראשונית נשלל החשד לשבר, אולם השחקן ייבדק שוב היום. הקשר בוריס אנו צבר אמש כרטיס צהוב תשיעי ולא ישחק במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל ירושלים.

מקסים פלקושצ'נקו ואיתמר שבירו נראו מתוסכלים מאוד בסיום המשחק, לאחר שקיבלו דקות מועטות בתור מחליפים. השניים היו בין המצטיינים בניצחון הגביע מול מכבי חיפה וציפו לשחק הרבה יותר גם אמש מול אשדוד, אך מרקו בלבול חשב אחרת.

מקסים פלקושצ'נקו, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
ציפה ליותר. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

מי שכן קיבל קרדיט מחודש בהרכב הוא הבלם יובל שדה, שהציג משחק טוב בחלק האחורי לצידו של איתי בן שבת. שדה עבר עונה מטלטלת מאוד מבחינתו וברגעים רבים הוא לא נספר ולפעמים אף נותר מחוץ לסגל.

"נכנסתי עכשיו להרכב אחרי תקופה מאוד ארוכה, תמיד הייתי מוכן לרגע הזה ורציתי את הרגע הזה בכל אימון ובכל דקה", אמר שדה בסיום. "לא אדבר על מה שהיה בעבר, אלא על מה שקורה עכשיו. אני פה למען מכבי נתניה, אתן את הכול ואנחנו רוצים להישאר בליגה ולעוף קדימה בגביע. בכל רגע שיצטרכו אותי אהיה שם, הוכחתי את זה מיליון פעמים"

על כך שנתניה נבנתה להיות בפלייאוף העליון, אך נאבקת עכשיו במאבקי תחתית: "היו ציפיות גבוהות מאוד בתחילת העונה בזכות העונות הקודמות וזו לא בושה להגיד שכיוונו גבוה. נקלענו למצב שלא ציפינו אליו, אבל יש פה שחקנים שרוצים להצליח ואם זה יהיה בפלייאוף עליון או תחתון זה לא משנה. השחקנים פה יירקו דם כדי להביא נקודות בכל משחק".

על התקופה הקשה בה לא שיחק ולפעמים אפילו לא נכלל בסגל הוסיף שדה: "אני עובד יום-יום על הקטע המנטלי עם מאמן מנטלי. עברתי עונה מטורפת בקטע המנטלי ולא שיחקתי חצי עונה, אני לא יודע בדיוק מה הסיבה. נתתי את הכול באימונים ושחקנים באו ואמרו לי שהם לא יודעים למה אני לא משחק, אז ידעתי שכנראה אני לא הבעיה, וזה לא משנה מי אימן או מי השחקנים. גם כשיצאתי בדקה ה-30 ב-0:0 מול מכבי פתח תקוה, יום אחרי זה הגעתי לאימון והייתי הכי טוב. וזה נאמר בחדר ההלבשה ועדיין לא שיחקתי עד שמרקו הגיע והנה שוב צריך להוכיח מחדש".

שדה נשאל אם הוא מרגיש לא מוערך בקבוצה וגם בנבחרת הצעירה והשיב: "אני לא אעיד על עצמי אם אני אוברייטד או אנדרייטד, בכל רגע שיצטרכו אותי אהיה שם, בנבחרת הצעירה או בקבוצה. בנבחרת נתתי הכול, הגענו ליורו ולא קיבלתי זימון למרות ששותפתי בכל הקמפיין. עדיין הראש תמיד למעלה, יש לי מטרה אחת שאני מתרכז בה וזה לעזור לקבוצה. ככל שאני עוזר לקבוצה, אני נראה יותר טוב ויותר משפיע. גם אם יהיו מכשולים בדרך ויהיו, אני אצטרך להרים את עצמי כמו שהרמתי את עצמי העונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully