וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוגלים גם בלעדיו? כשמכבי תל אביב נאלצת לשחק ללא בולדווין

הצהובים פיתחו העונה תלות ביכולות של הכוכב הבלתי מעורער שלהם, אבל בשנתיים האחרונות יודעים להסתדר גם כשהוא נעדר. המספרים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

ווייד בולדווין הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים ביורוליג העונה, והיעדרות שלו נגד באסקוניה - תרחיש שהולך ונעשה ממשי ככל שהזמן עובר - היא ללא ספק מכה אנושה עבור מכבי תל אביב, כזו שעלולה לעלות לה בעונה כולה.

בעיות בירורקטיות מנעו מבולדווין להמריא עם יתר שחקני מכבי תל אביב לבלגרד לקראת משחק הפלייאין המכריע בין מקומות 7-8, שהמנצחת בו תעלה לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול פנאתינייקוס. אבל בין אם הצהובים ימצאו פתרון בזק לסיטואציה המשונה ובין אם ייאלצו לשחק בלעדיו, לפחות על הנייר הם מסוגלים למצוא פתרונות.

מאז הצטרף בולדווין למכבי תל אביב בקיץ שעבר, הצהובים הופיעו ב-12 משחקי יורוליג בלעדיו. באופן מפתיע למדי, בשמונה מהם הם ניצחו. רק העונה עומד מאזנה של מכבי תל אביב על 2:5 במשחקים ללא בולדווין, אחרי שהחמיץ את ששת המחזורים הראשונים של העונה בשל פציעה.

בעונה שעברה בולדווין החמיץ חמישה משחקים, ומכבי תל אביב ניצחה בשלושה מהם. בסך הכל, מאזן 4:8 לא רע בכלל. אבל כדי שהחבורה של קטש תצליח להשכיח את חסרונו של כוכבה הגדול, היא קודם כל תזדקק להתעלות של לורנזו בראון שרחוק משיאו העונה.

שחקני מכבי תל אביב ווייד בולדווין, לורנזו בראון, ג'ייק כהן. דני מרון
אם בולדווין ייעדר, כולם יצטרכו לתרום קצת יותר/דני מרון

הרכז הצהיר לאחרונה שהתאושש לחלוטין מפציעה טורדנית שלטענתו פגעה ברמה שלו בחודשים האחרונים, ואם בולדווין אכן ייעדר - יהיה חייב להיות בשיאו, מה גם שהשמיכה של קטש בכל הקשור למצבת הגארדים עלולה להיות קצרה אם ג'ון דיברתולומיאו שבספק למשחק, לא יהיה כשיר.

כך או אחרת, מכבי תל אביב תקווה למצוא פתרון מהיר לסיטואציה המשונה, שיאפשר לבולדווין לשחק בכל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully