וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב הביטחוני: שחקן הפועל ירושלים ביקש להשתחרר מהקבוצה

15.4.2024 / 14:25

הקבוצה הודיעה שקווין סוני יעזוב בגלל המצב ו"עניינים אישים". אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה, הירושלמים רוצים לחתום את העונה המוצלחת בטעם טוב

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

מטח הטילים מאיראן עשה את שלו: הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) כי בעקבות המצב הביטחוני בארץ, בצירוף ענייניים אישיים מעבר לים, גרמו לשחקן הקבוצה קווין סוני לבקש להשתחרר מהמועדון. "כיבדנו את רצונו", הודיעו בירושלים, "נודה לו על תרומתו בחודשיים האחרונים, ונאחל הצלחה רבה בהמשך". המקוני בן ה-25 שחתם בפברואר הגיע מרומניה, וכבש שער אחד ב-7 הופעות בירושלים.

קווין סוני, אוהד אלמגור, איינאו פרדה, שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קווין סוני, אוהד אלמגור, איינאו פרדה, שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בהפועל ירושלים מרוצים מאוד מהניצחון הביתי 0:2 אמש (ראשון) על מכבי פתח תקוה, שסגר מבחינתם סופית את סיפור ההישארות בליגה. המאמן זיו אריה היה כהרגלו שונה וצבעוני במסיבת העיתונאים והבהיר: "הישארות בליגה היא לא מטרה מבחינתי. אני רוצה שנשחק כדורגל טוב וזה מה שהצגנו גם הערב. אלה משחקים שבתחילת העונה היינו גם סופגים בהם שערים ומפסידים, אבל הפעם ידענו לנצח ואני מאוד מרוצה מהבחורים שמתאמנים מצוין בקצב מאוד גבוה ובאים בשיא הרצינות לכל אימון ומשחק".

אריה שימשיך לעונה שישית במועדון הוסיף: "אני מאוד מרוצה מהחיבור עם הפועל ירושלים. אני מקווה שגם המועדון. זכיתי לעבוד פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתן חוזז הפועל ירושלים. דני מרון
לא רוצים להוריד רגל מהגז. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

במועדון מצפים לקחת כמה שיותר נקודות עד סיום העונה מתוך מטרה להתחיל להכין את העונה הבאה. "כמו שנסיים את העונה הזו, כך נתחיל את העונה הבאה", אומרים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully