וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הגרועה אי פעם? אבדיה והוויזארדס בטוחים: "יש על מה לבנות"

הוויזארדס סיימו את העונה עם מספר ההפסדים הגבוה בתולדותיהם, אבל אבדיה מאמין: "יש פה התחלה של תרבות מנצחת". בריאן קיף ימשיך? "אנחנו בדרך להפוך לקבוצה ממש טובה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

וושינגטון סיימה אמש (ראשון) את עונתה הגרועה בהיסטוריה עם לא פחות מ-67 הפסדים לעומת 15 ניצחונות בלבד. ההפסד לבוסטון במחזור הנעילה של העונה הסדירה שם חותמת על עונה שחונה במיוחד, במהלכה "עברה" הקבוצה את וושינגטון של עונת 2000/01 ו-2008/09 שסיימו עם 63 הפסדים.

אבל על אף הנתון הלא מחמיא, בוושינגטון יוצאים לפגרה בתחושות אופטימיות, ומאמינים שהטוב עוד לפניהם.

"בנינו פה התחלה של תרבות מנצחת. כולנו מוכנים לשחק בכל רגע נתון, ואם אתה בריא אתה נותן הכל על הפרקט", אמר דני אבדיה, שהסתפק ב-9 נקודות מול בוסטון אבל סיים עונת פריצה פנטסטית. "הכימיה שלנו השתפרה מאוד. אנחנו עדיין צעירים ובטוח שנשתפר. העונה לא הסתיימה כמו שציפינו מבחינת מספר הניצחונות, אבל ללא ספק יש תחושה שנבנית פה תשתית לעתיד. יש בארגון הזה אנשים נהדרים, עכשיו צריך להעמיק את החיבור ולהשיג יותר ניצחונות בעונה הבאה.

לדבריו של אבדיה, "אני מרגיש ששיחקנו הרבה יותר כקבוצה בחודשים האחרונים. היינו יכולים לנצח עוד כמה משחקים שהלכו צמוד, אבל יש תחושה שכל אחד רוצה בהצלחתו של השני. אנחנו משחקים כדורסל הרבה יותר מהיר והשתפרנו מאוד הגנתית. היו לנו כמה ניצחונות יפים העונה מול קבוצות טובות, כך שיש המון על מה לבנות".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Brian Fluharty, GettyImages
עונה מאכזבת, אבל התחושות אופטימיות. אבדיה/GettyImages, Brian Fluharty

אחת השאלות הגדולות לקראת הפגרה היא האם בריאן קיף, שמונה כמאמן זמני אחרי פיטורי ווס אנסלד ג'וניור, ימשיך בתפקיד. רבים משחקני הוויזארדס מצדדים בהשארתו של קיף כמאמן ראשי קבוע, אבל ה-GM וויל דאוקינס יכריע האם לחפש מאמן אחר בשוק.

"פיתחנו העונה הרבה קשיחות, יצרנו אווירה תחרותית ולמדנו על התהליך שממנו הופכים לקבוצה ממש טובה", המשיך קיף עצמו את הקו האופטימי בסיום המשחק אמש. "יש לנו עדיין דרך לעבור, אבל אני מאמין שהנחנו את היסודות הנכונים בדרך לשם. גם היום שיחקנו עד הרגע האחרון, וחזרנו מפיגור גדול. אני מאוד גאה בשחקנים שלנו על העונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully