וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין לא יצא לבלגרד, במכבי ת"א אופטימיים, אמו: "הוא ישחק"

בעיה בירוקרטית מנעה מהכוכב של קטש להמריא ברגע האחרון עם הקבוצה למשחק נגד באסקוניה, ובמועדון עמלים כדי למצוא פיתרון: "גם אם יגיע סמוך למשחק, ישחק". דיברתולומיאו יצא, אך בספק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

דרמה במכבי תל אביב. ווייד בולדווין לא יצא עם הקבוצה הלילה (בין ראשון לשני) לבלגרד לקראת משחק הפלייאין של הצהובים נגד באסקוניה. במכבי גילו סמוך לטיסה כי בעיה בירוקרטית מונעת מבולדווין להצטרף לטיסת הקבוצה, וינסו למצוא פיתרון במהלך שעות הבוקר על מנת שהשחקן יוכל להצטרף היום, או לכל המאוחר מחר עד למשחק, לקבוצה. במכבי אופטימיים כי יצליחו לסדר את הנושא וכי בולדווין יעלה על טיסה בשעות הצהריים כך שיוכל להתאמן הערב. גם מוניקה בולדווין, אמו של הגארד, הבטיחה לאוהדי מכבי תל אביב ברשתות החברתיות: "שלא תטעו, ווייד ישחק".

גורמים במועדון סיפרו כי עושים מאמצים גדולים על מנת לפתור אותה כבר הבוקר, אבל "גם אם בולדווין יגיע סמוך למשחק, הוא ישחק". עם זאת, במכבי אין ודאות כי הנושא יסתדר ונכון לעכשיו השחקן נמצא בספק להתמודדות הקריטית.

אם הצהובים לא יוציאו טיסה פרטית עבור השחקן, הם יצטרכו למצוא פיתרון עד הערב לסיטואציה, שכן נראה שמחר לא תוכל להביא מכבי את בולדווין להתמודדות בזמן. במכבי עושים מאמצים על מנת למצוא פיתרון שיעזור לו לעלות על טיסת צהריים שמגיעה לבלגרד אחר הצהריים, אך הדבר נראה פחות ריאלי, והמטרה כעת היא לנסות ולהעלות אותו על טיסה שיוצאת בשעות הערב המאוחרות

מי שיצא עם הקבוצה למשחק הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, אך גם כן נמצא בספק למשחק ולאחר אימון הערב היום ידעו במועדון יותר לגבי כשירותו בשל פציעת הכתף.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. קובי אליהו
ללא איש המפתח במשחק המפתח? בולדווין/קובי אליהו

הצהובים המריאו הלילה לבלגרד לאחר שתי דחיות במועד הטיסה המקורי שלהם. הם ינוחו בבית המלון בעיר ויתאמנו בשעות הערב בבלגרד ארינה כשכמה מאות מאוהדי הקבוצה ידחפו אותם בהתמודדות. במכבי הודו כי אם לא העיכוב בטיסה לא היה קורה בשל מתקפת הטילים מאיראן, הסיכוי להיעדרות של בולדווין היה פוחת מאחר והיה יותר זמן למצוא פיתרון לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully