וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו צריכים ויכולים לקחת 3 נקודות": תחושות מעורבות באשדוד

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 7:23

במועדון חשו תחושת פספוס מסוימת מול נתניה ומקווים לקבל את כנעאן מול חדרה: "בלעדיו יהיה קשה". אכזבה מבוטאקה והנטי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

תחושה מעורבת במ.ס. אשדוד אחרי התיקו הביתי אמש (ראשון) מול מכבי נתניה. מצד אחד הגיעה נתניה עם הרבה התלהבות אחרי שהדיחה את מכבי חיפה מהגביע ובכל זאת לא הצליחה לנצח באשדוד. מצד שני, זה היה משחק ביתי של אשדוד וגם אחריו היא נותרה מתחת לקו האדום. "היינו צריכים ויכולים לקחת 3 נקודות", אמרו אמש באשדוד. "ברגע שנעלנו את השער ומכבי נתניה כמעט שלא הגיעה למצבים, היינו גם צריכים לדעת לעשות גול אחד ולנצח".

במועדון מקווים להכשיר למשחק החוץ מול הפועל חדרה את חמודי כנעאן שלא התלבש אתמול בגלל פציעה בשריר הארבע ראשי. "אנחנו חייבים לקבל את חמודי למשחקים שנותרו לסיום העונה. בלעדיו יהיה קשה יותר לעמוד במשימה", אמרו באשדוד. המאמן אלי לוי התייחס לכנעאן בסיום המשחק ואמר: "יכול להיות שהחזרנו את חמודי מוקדם מדי אחרי הפציעה שלו. לשמחתי הכאבים שלו הם לא בברך. ננסה להרוויח אותו העונה ובכל מקרה הכי חשוב שהוא יסיים אותה כשהוא בריא".

שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. מאור אלקסלסי
אשדוד זקוקה לו. כנעאן/מאור אלקסלסי

מי שזכו למלים חמות על משחקם אמש היו הבלמים קלארק רוברטסון ועומרי בן הרוש והקשרים מרטין אנדזי, נועם מוצ'ה ויעקב בריהון. לעומת זאת התרומה של ג'ורדן בוטאקה ואזקיאל הנטי היתה מאוד שולית ובמועדון מצפים מהם להרבה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully