וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי: "תלויים בעצמנו וזה מצב טוב". בלבול: "מרוצה מהנקודה"

מאמן מ.ס. אשדוד אחרי ה-0:0 שהותיר אותם מתחת לקו האדום: "נראים טוב, השחקנים עוד יבקיעו". מאמן מכבי נתניה אחרי משחק החזרה לליגה: "לא רצינו שהם יתקרבו אלינו"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה נפגשו הערב (ראשון) למשחק תחתית מאוד חשוב עבור שתיהן. אשדוד ידעה שניצחון יעלה אותה מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה, האורחת הייתה יכולה להגדיל את ההפרש ביניהן לשש נקודות ולעשות צעד משמעותי אל עבר ההישארות. זה נגמר ב-0:0, בסיומו שתיהן דיי מרוצות.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי הודה: "אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה מצב טוב. זה היה משחק של חפירות, בחצי הראשון היינו יותר טובים, בחצי השני הקצב ירד והרגשתי שהקבוצות מפחדות לספוג. התוצאה משקפת. הייתה לנו תוכנית משחק מסודרת ולקחנו את הכדורים לקווים כי יש לנו את בריהון ובוטאקה. בחצי השני הלחץ אולי קצת השפיע, אבל בסוף קיבלנו הזדמנות שלא הצלחנו לנצל. אנחנו בכל משחק שווים שער, אבל כל עוד אתה לא סופג אתה חזק במשחק. זה נכון שבשביל לנצח צריך להבקיע ואני מאמין שהשחקנים יעשו את זה. כמו שאמרתי, אנחנו תלויים בעצמנו".

השוער אריאל הרוש הוסיף: "אני מאוכזב מכך שפספסנו שתי נקודות, כי צריך לקחת כל נקודה שאפשר במאבק הזה. היינו צריכים להעז קצת יותר, אבל כמובן שזה טוב לא להפסיד. אנחנו עוד בחיים ונראים טוב, נשחק נגד כל הקבוצות שאנחנו נלחמים איתן ואם ננצח אז נישאר בליגה. אין עוד מקום למצמצץ".

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"עדיין תלוי בנו". אלי לוי/ברני ארדוב
מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם בלבול מרוצה/ברני ארדוב

מן העבר השני, מרקו בלבול בבכורה שלו במכבי נתניה הדיח את מכבי חיפה בדרך לחצי גמר גביע המדינה, אבל במשחק החזרה לליגה לפחות נמנע מהפסד. על כך אמר: "אני בסך הכל שבוע וחצי עם השחקנים, אבל הם נתנו משחק לחימה יוצא מן הכלל. הרבה זמן מכבי נתניה לא שמרה על שער נקי ורוטמן היה צריך להבקיע. מ.ס. אשדוד לא הגיעה להרבה מצבים וגם לבילו הייתה הזדמנות במחצית הראשונה. אנחנו נמצאים במאבקי תחתית מאוד קשים, ולשחק פה כדורגל שוטף וגם להגן זה לא פשוט בשבוע וחצי. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי משחקת כדורגל כמו במחצית השנייה נגד מכבי חיפה, אבל אשדוד הקשתה עלינו מאוד, לחצה מצוין ואנחנו לא היינו שקטים עם הכדור. יש לנו הרבה דברים לשמור עליהם והרבה דברים לשפר, אני דיי מרוצה מהנקודה ומאיך ששיחקנו".

על ספסול פלקושצ'נקו ושבירו הוסיף בלבול: "אנחנו סופגים מעל 2.7 שערים בממוצע והייתי צריך לעצור את זה - זו אולי רק הפעם השנייה העונה שהקבוצה לא סופגת. אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות וכל נקודה בליגה חשובה לנו. זה היה משחק על 6 נקודות ורצינו לשמור את אשדוד רחוקה מאיתנו. אני מרוצה מהגישה של השחקנים, אבל רוצה לראות כדורגל יותר טוב".

לאחר מכן התראיין גם השוער הנתנייתי, עומר ניראון: "לקחת נקודה במגרש כזה, זה משמעותי מאוד. עשינו הכי כדי לנצח, אבל הנקודה הזו מספקת אותנו לגמרי ביום כזה. צריך להבין שאנחנו קבוצת תחתית לכל דבר גם אם זה לא המקום שאנחנו רוצים להיות בו".

על הגעת בלבול אמר לסיכום: "הוא מאמן מנוסה שמקרין המון שקט לשחקנים, אנחנו מרגישים טוב איתו בשבוע וחצי שלו פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully