וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה אופטימית: "הגענו לפלייאוף רשמית. אירופה? אפשרי"

רוני לוי עוד לא ויתר על המקום השלישי, מלמד: "לא מופתע שנראינו ככה". מימר מגלה הבנה: "משחק לא טוב, יכול לקרות". קוסטה על המצב הביטחוני: "למשפחה והחברים קשה להבין"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

הפועל חיפה לא רק השיגה הערב (ראשון) את ניצחון הבכורה שלה בפלייאוף העליון סוף סוף, אלא גם צימקה לפחות זמנית את הפער מהמקום השלישי לשתי נקודות ואם הפועל באר שבע לא תנצח את מכבי תל אביב מחר, זה יחייה את חלומות החבורה של רוני לוי על העפלה לאירופה.

"לא נעים להיות עם מספר הפסדים רצוף, לא להתחיל טוב את הפלייאוף", הסביר לוי את התגובה החיובית של שחקניו הערב. "מגיע לשחקנים והקהל שלנו שנמשיך בעונה המצוינת שעשינו. אירופה? בשנת המאה של המועדון אופציה שתיתכן, בהחלט. חבל שהקהל לא היה כאן היום לדחוף אותנו. מגיעות מחמאות גם לבני ריינה, זו קבוצה נהדרת שהמאמן שלה עושה עונה נפלאה. גרמו לנו ממש להוציא את הכל. אמרתי בכמה הזדמנויות שאנחנו רוצים לשמור על המקום הרביעי ולהיות קרובים למקום השלישי. אני חושב שאנחנו קרובים".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם עודד צוקול. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה ממשיכה לחלום על אירופה/מאור אלקסלסי

גיא מלמד שבישל את השער השני אמר: "הגענו לפלייאוף רשמית. הבאנו את הטירוף שהיה לנו כל השנה, רק זה עשה את ההבדל. כולם מרגישים שאת האיכויות יש לנו, שילוב מצוין בין ותיקים לצעירים".

טירוף דווקא בלי קהל: "לא הצלחנו לנצח את ריינה במהלך השנה, ידענו שזה קרב חשוב על המקום הרביעי וגם שנוכל להסתכל קצת על הפועל באר שבע. התאמנו מעולה במשך כל השבוע ואני ממש לא מופתע שככה נראינו במשחק".

האם רואה את עצמו בקונפרנס ליג: "כן, אני ממש מקווה שזה יקרה אבל אסור להוריד את הגז בתקופה הקרובה. לא יהיה סימבולי יותר מהישג כזה".

השפעת המצב הביטחוני על הזרים: "קשה להם יותר מלנו, עברנו את זה יחסית בשלום. הכדורגל הוא אסקפיזם להמון אנשים, יש לנו את הזכות לשמח ולשנות אווירה קצת. הזרים דיברנו איתם, הם מבינים את המשמעות, היום שניים מהם הבקיעו את השערים ואנחנו מרוצים מהם מאוד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל חיפה גיא מלמד ליד שחקן בני ריינה מוחמד אוסמן. מאור אלקסלסי
הוסיף בישול למאזנו הנהדר העונה. גיא מלמד/מאור אלקסלסי

מאמן בני ריינה שרון מימר סיכם את הפסד הבכורה של קבוצתו בפלייאוף: "פתחנו את המשחק בסדר עד הגול, שגרם לנו לאבד ביטחון. אני לא רגיל לזה מהקבוצה שלי. אחרי זה היה לנו קשה לחזור, לא משחק טוב שלנו. זה יכול לקרות, השחקנים האלה בני אדם והם עושים עונה טובה. נתקן ונבוא למשחק הבא בצורה יותר טובה".

האם הרגיש ירידת מתח בקרב שחקניו: "לא חושב, השחקנים הוכיחו שהם באים לכל משחק עם רצון ומוטיבציה גבוהה. נפלנו דווקא היום באנרגיות, לא היינו אגרסיביים, לא היינו שקטים עם הכדור. זה לא קורה בדרך כלל".

שאיפות להעפיל לאירופה: "עצם זה שמדברים על מקום רביעי ואירופה, זה הכבוד של בני ריינה. ידענו שזה יהיה קשה עם ההפרש, הפועל חיפה שם בזכות. אנחנו רוצים לסיים את העונה הכי טוב שאפשר".

שחקן בני ריינה מארק קוסטה. מאור אלקסלסי
זה לא היה הערב של בני ריינה. מארק קוסטה/מאור אלקסלסי

מארק קוסטה הוסיף: "זה לא היה היום שלנו, למרבה הצער. הם ראויים לשלוש הנקודות, שיחקו יותר טוב. אבל עד השער הראשון הרגשתי שהמשחק היה שוויוני, השער הראשון הרג אותנו מנטלית. ניסינו לחזור, הם הבקיעו את השני ומ-2:0 לא קל לחזור.

לחץ מהמצב הביטחוני: "אני מרגיש אותו קצת, לנו פחות מסוכן באזור חיפה. למשפחה והחברים שלי לא קל להבין את המצב, כל הזמן מסמסים לי".

החלוץ המצוין התייחס גם לעתידו: "אחרי העונה אחזור לרוסיה ולא יודע מה יקרה, אשמח לחזור לישראל. אני אוהב לשחק כאן, בעונה שעברה הייתה לי עונה טובה והשנה הגענו לפלייאוף העליון. זה הישג יפה למועדון צעיר, אני אוהב כאן הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully