וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "ניצחון שהראה את ההבדל מעכשיו לתחילת העונה"

מאמן הפועל ירושלים התמוגג משחקניו אחרי ה-0:2 על מכבי פתח תקוה: "מוריד בפניהם את הכובע". קוז'וך: "הפנדל הזה מכלום טרף את הקלפים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל ירושלים עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי אל עבר "אליפות הפלייאוף התחתון" ובדרך לעונה נוספת בליגת העל כשניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה ותקעה יתד במקום השביעי. שחקניו של זיו אריה התקשו במשך 79 דקות, עד שנדב נידם סחט פנדל ומתן חוזז כבש מהנקודה הלבנה את שער היתרון. ילה דאון הוסיף את השני לפני הסיום וירושלים חגגה ניצחון שלישי ברציפות על המלאבסים שרשמו הפסד שלישי ברציפות והסתבכו במאבקי הירידה.

זיו אריה סיפר בסיום על היכולת הטובה של שחקניו בתקופה הזאת: "משחק קשוח. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה. זה הלך לפה ולפה. היו לנו מצבים טובים מאוד. זה ההבדל מעכשיו לתחילת העונה. היינו סופגים שערים מאוחרים. גם בדקות הפחות טובות שמרנו על האפס. אני שמח, הגישה של השחקנים אדירה, מוריד בפניהם את הכובע. גם בתקופה שהפסדנו ידענו מה יש לנו בידיים. יש פה ילדים שמתאמנים בקצב מדהים. הכדורגל התחבר ויש ביטחון, כל הכבוד להם".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
עצבני בסיום. קוז'וך/דני מרון

על המילים שהחליף עם אבי לוזון הוסיף: "אמרתי לעצמי לפני המשחק שצריך להיזהר כי שומעים הכל. לפחות לא זרקתי קללות, אבל השופט הזה בשנה שעברה כל הזמן הפסדנו, העונה רק מנצחים. אבי לוזון? אני אחד מאוהביו. מאוד אוהב את הישירות שלו ומה שהוא עושה במועדון. היום הוא דיבר חופשי עם השופטים, אבל הם לא הקשיבו. הוא אמר לי שהוא מוכן לשתוק בתנאי שהוא מנצח, אמרתי לו שאני אנצח ושימשיך לדבר".

רן קוז'וך על רצף המשחקים השלילי: "המצבים של ירושלים הגיעו מטעויות קריטיות שלנו. במחצית השנייה בכלל לא סיכנו אותנו. הפנדל הזה מכלום טרף את הקלפים. הפועל תל אביב? צריך לא לקבל גולים, נתחיל מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully