וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי ברציפות להפועל חיפה, ווינר שוט לסטיוארט באילת

הקבוצה של גודס גברה 96:98 על בני הרצליה, דייויס (27 נק' ו-9 אס') בלט. שחקניו של גולמאץ ניצחו שנייה לסיום 65:67 את עפולה. קרית אתא גברה 96:101 בהארכה על נס ציונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

ליגת העל בכדורסל חזרה הערב (שני) לפעילות אחרי שמשחקים נדחו בעקבות ההגבלות של פיקוד העורף בעקבות המתקפה מאיראן. בהרצליה, הפועל חיפה רשמה ניצחון חמישי ברציפות, והפועל אילת ברחה מהתחתית בזכות סל ניצחון של אלייז'ה סטיוארט על עפולה. בשחזור של רבע גמר הגביע קרית אתא גברה על נס ציונה.

ג'ון דייויס, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ניצחון חמישי ברציפות. דייויס/מאור אלקסלסי

בני הרצליה - הפועל חיפה 98:96

הפסד רביעי ברציפות בליגה וחמישי בכל המסגרות לבני הרצליה מאז שאיבדה את מרכוס קאר הפצוע, וכעת היא נמצאת כבר חצי רגל מחוץ לבית העליון אחרי דרמה גדולה בביתה. הרצליה פתחה נהדר בריצת 4:16 ברבע הראשון ועלתה בשלב מוקדם ליתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-14, כשטיילר סטון בלט עם 24 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים. ג'ון דייויס היה האיש המרכזי של האורחת עם 27 נקודות ו-9 אסיסטים כשהמהפך הגיע לקראת סוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון נצבע כולו אדום עם ריצת 4:18 כשגם מרקוס בינגהאם בלט עם 22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וגם נקודות אחרונות של הרצליה לא הספיקו בהפסד צמוד. ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה של גיא גודס שכבר מרחק משחק מהרצליה והמקום בבית העליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלייז'ה סטיוארט הפועל אילת מול הפועל באר שבע. לירון מולדובן
ווינר שוט גדול. סטיוארט/לירון מולדובן

הפועל אילת - הפועל עפולה 65:67

החבורה של יוריצה גולמאץ לא ניצחה בחודש וחצי האחרונים והיא מחכה למוצא פי ישיבת המנהלת באמצע השבוע שאמורה להכריע סופית לגבי האם תהיה יורדת מליגת העל בסיום העונה או לא. גם בחוסר הוודאות הגדולה, היא הצליחה לרשום ניצחון ביתי דרמטי בזכות ווינר שוט של אלייז'ה סטיוארט שנייה לסיום, כשהוא תרם 15 נקודות בכל המשחק.

אילת כבר הובילה בדו ספרתי במהלך הרבע השני ולאורך כל המשחק, עד שברבע האחרון תומר אסייג (13 נק') וג'סטין בריגס (13 נק' ו-14 ריב') הובילו קאמבק עם 63:65, פחות מדקה לסיום. ג'וואן ג'ונסון קלע לייאפ חשוב 35 שניות לסיום על מנת לקבוע שוויון, והסל של סטיוארט הכריע והביא לחגיגות של המארחת שניצחה אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות. עפולה המשיכה להסתבך עם הפסד חמישי ברציפות.

רז אדם, עירוני קרית אתא. דני מרון
הצגה של הישראלי. רז אדם/דני מרון

אליצור קרית אתא - עירוני נס ציונה 96:101

איזה משחק ענק קיבלנו במאבק על המקום השישי, כשקרית אתא כבר ראתה את נס ציונה ומבילה ב-6 בשניות הסיום, אך נקודות מהקו וקליעות קריטיות בסיום גררו להארכה, שם רז אדם (26 נק' ו-6 ריב') וג'ייסמ בייטמון (27 נק' ו-5 ריב') הובילו את המארחת לניצחון דרמטי וחשוב.

הקבוצה של שרון אברהמי השתוותה לבני הרצליה במאזן של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים, וניצלה את ההפסד שלה להפועל חיפה, עימה תיאבק ככל הנראה על המקום השישי והכרטיס לבית העליון. ראלי אולקינס (27 נק') בלט מנגד במשחק מותח שלא הספיק לקבוצה של אלעד חסין שרשמה הפסד שני ברציפות ושלישי ב-4 המחזורים האחרונים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully