וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפלייאין: ניצחונות לאנאדולו אפס ולווירטוס בולוניה

ללא לארקין וקלייברן, אלופת טורקיה גברה 75:90 על בשיקטאש בדרבי ויריבתה ביורוליג הכניעה את קרמונה בהכנה האחרונה למפגש בשלישי. ניצחון לנועם יעקב בצרפת, ברצלונה וריאל מדריד ניצחו בספרד

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - בשיקטאש 75:90/ספורט1

לא רק באסקוניה ערכה היום (ראשון) את ההכנה האחרונה שלה לפלייאין, אלא גם אנאדולו אפס שרשמה ניצחון בדרבי מול בשיקטאש במסגרת הליגה הטורקית, יומיים לפני משחק הבית מול וירטוס בולוניה ביורוליג. גם ללא וויל קלייברן ושיין לארקין, שזכו למנוחה יחד עם טיבור פלייס, יוסטוס הולאץ וטייריק ג'ונס, אנאדולו ניצחה 75:90 בהובלתו של רודריג בובואה שקלע 16 נקודות.

וירטוס בולוניה, שנוצחה כידוע על ידי באסקוניה ביום שישי האחרון ונשלחה למשחק חוץ מול אנאדולו על ההישרדות ביורוליג, ניצחה הערב 85:93 את קרמונה למרות מחצית ראשונה רעה. שחקניו של לוקה באנקי פיגרו ב-9 נקודות במהלך הרבע השני, אבל התעשתו אחרי ההפסקה ולקראת הסיום פתחו פער דו-ספרתי בדרך לניצחון שני רצוף בזירה המקומית. מרקו בלינלי בלט עם 21 נקודות.

מרקו בלינלי, וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
מרקו בלינלי, וירטוס בולוניה/GettyImages, Roberto Finizio

בליגה הספרדית שיחקו הערב שתי הגדולות: ברצלונה גברה בחוץ על שכנתה ג'ירונה, 75:81 אחרי שברחה כבר ברבע הראשון שאותו סיימה ביתרון 12:26. ג'בארי פארקר הוליך את קלעי אלופת ספרד עם 20 נקודות, בנוסף לשמונה ריבאונדים שהוריד.

ריאל מדריד, מצדה, התאוששה משני הפסדים רצופים בליגה עם 92:95 בחוץ על בדאלונה, בין היתר הודות ל-20 נקודות שקלע מריו הזוניה.

מוקדם יותר, בליגה הצרפתית הביסה וילרבאן 72:98 את אדה בלואה מהתחתית. נועם יעקב שותף לכ-12 דקות, בהן קלע 2 נקודות, הוריד ריבאונד אחד ומסר אסיסט אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully