וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ספרטק מוסקבה פוטר, ולאדן איביץ' אחד המועמדים להחליפו

הסרבי, שלכאורה פוטר מקרסנודאר כי ניהל מגעים חשאיים עם המועדון מבירת רוסיה, עשוי להתמנות במקום גיז'רמו אבסקאל שסיים את תפקידו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

ספרטק מוסקבה, שהוזכרה מתחילת העונה כקבוצה שמתעניינת בוולאדן איביץ', צפיטרה היום (ראשון) את מאמנה גיז'רמו אבסקאל ובאופן טבעי שמו של אקס מכבי תל אביב נכלל בין המועמדים לרשת את התפקיד.

לפני חודש, כאשר פוטר איביץ' במפתיע מקרסנודאר, יריבתה של ספרטק בליגה הרוסית, דווח בתקשורת המקומית כי אחת הסיבות לכך הייתה שהסרבי ניהל מגעים מאחורי קלעים עם המועדון ממוסקבה.

ברוסיה טוענים שמלבד איביץ', שני המועמדים האחרים לאימון ספרטק הם אקס פיינורד פסקאל יאנסן ומאמן נבחרת רוסיה לשעבר סטניסלב צ'רצ'סוב, שכבר הדריך בעבר את ספרטק בעונת 2007/8.

פיטורי אבסקאל הגיעו לאחר הפסד 1:0 לסוצ'י אתמול, אבל הספרדי הלך על חבל דק במשך תקופה ארוכה וכנראה שרק הניצחון 1:2 בדרבי נגד דינמו של אלי דסה בשבוע שעבר קנה לו קרדיט למספר ימים נוספים.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
שוב על הפרק בספרטק מוסקבה. ולאדן איביץ'/מאור אלקסלסי

ספרטק, הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הרוסי, נמצאת במקום השישי המאכזב ורחוקה 12 נקודות מהפסגה בליגה המקומית. בגביע היא הגיעה לחצי הגמר ושם הפסידה 2:1 לזניט סנט פטרסבורג במשחק הראשון מתוך שניים, כאשר בעוד שלושה ימים היא תארח את הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully