וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארד ג'רמייה היל חתם בעירוני נס ציונה עד תום העונה

שחקן נבחרת קמרון קלע 13.5 נקודות וחילק 5.5 אסיסטים למשחק במדי רונה הרוסית העונה: "מרגיש שאני יכול לתרום ולעזור לקבוצה"

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - בראוגן 74:76/ספורט1

עירוני נס ציונה החתימה את הגארד האמריקאי-קמרוני ג'רמייה היל להמשך העונה. היל (28, 1.88) מגיע מרונה מליגת ה-VTB, נחת אתמול בישראל וכבר היום הצטרף לאימוני הקבוצה.

את הקריירה האירופית שלו החל ב-VTB, כששיחק שתי עונות בשורות אסטנה. בעונת 2021/22 עבר לפארמה מאותה הליגה, שם רשם 11.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק עם 44.6% לשלוש. בהמשך אותה עונה עבר לגראבלין בליגה הצרפתית, ובעונה הקודמת שיחק בספרד במדי ריאל בטיס וג'ירונה.

את העונה הנוכחית פתח היל כאמור במדי רונה מוסקבה, שם רשם 13.5 נקודות, 4.0 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים למשחק. היל משחק בנוסף במדי נבחרת קמרון, במדיה העמיד ממוצעים של 18.3 נקודות ו-9.3 אסיסטים בארבעה משחקים בטורניר קדם המוקדמות האולימפי בקיץ האחרון.

"אני מתרגש להגיע למקום חדש ומרגיש שיש כאן קבוצה שאני יכול לתרום ולעזור לה", אמר היל אחרי החתימה. "מהשיחות שלי עם אלעד אני מרגיש שהוא יודע מה אני מביא איתי ושהוא יוציא ממני את המיטב בשביל הקבוצה. יהיה לנו מהנה יחד!".

מאמן הקבוצה אלעד חסין הוסיף: "אנחנו שמחים על ההצטרפות של ג'רמייה אלינו. הוא גארד מגוון שיעזור לנו לרווח את המשחק. זו הישורת האחרונה של העונה הסדירה, ונעזור לו להיכנס לעניינים כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully