וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "היה לילה סוער, אבל השחקנים הזרים פה. מקווה שיהיה קהל"

14.4.2024 / 16:16

מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים לקראת מכבי תל אביב (שני, 20:30): "עם האוהדים הסיטואציה שונה משמעותית, מקווים שיאפשרו זאת". וגם: מה דעתו על חזרת בכר למכבי חיפה?

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע הייתה יכולה בשבוע שעבר להתקרב למכבי חיפה ולפתוח מחדש את המאבק על המקום השני בליגה, אבל הפסידה בנוף הגליל 1:0 למכבי ריינה. מחר (שני, 20:30) היא תארח ללא קהל את מכבי תל אביב - ככל הנראה - כשהיא רחוקה שבע נקודות מהאלופה ומגיעה אחרי לילה מתוח וללא שינה בעקבות האזעקות שנשמעו בעיר.

אימון הערב נדחה מהבוקר לשעות הערב ובמסיבת העיתונאים שערך היום המאמן אלניב ברדה, הוא אמר: "יש לנו זרים שהגיעו בינואר ובשבילם זה היה דבר חדש, לעומת זרים אחרים שמכירים לצערי את המצב הלא רגיל הזה. היה לילה דיי סוער, הזרים שוחחו בטלפון עם המשפחות שדאגו והערב נשוחח איתם ונסביר להם את הסיטואציה. בסופו של דבר זה מאחורינו ואני מקווה שזה נגמר. הם פה ואני מקווה שנדע להתמודד עם זה".

על העובדה שהם לא הצליחו לנצח את מכבי תל אביב העונה: "כל משחק הוא אחר. חוץ מהמשחק הראשון נגדם, כולם היו מאוד צמודים ובשניים מהם גם שלטנו והפסדנו 1:0. עכשיו אנחנו בבית ואני מאוד מקווה שזה יהיה עם קהל ושנצליח לעשות תוצאה טובה. עם קהל הסיטואציה משתנה משמעותית, אנחנו צריכים את האוהדים שלנו, אבל כמובן שרק אם ההנחיות יאפשרו. אני מקווה שיהיה אצטדיון מלא, כי כדורגל בלי קהל זה דבר פחות אטרקטיבי".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע/דני מרון

אם השגת המקום שני זו מטרה: "אני רוצה לסיים הכי גבוה שאני יכול. כל עוד מבחינה סטטיסטית זה אפשרי, אז אני רוצה ושואף הכי גבוה שאני יכול. זה מבחינתי הדבר הכי חשוב".

אם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה: "אני נשאל על כזה כמעט בכל מסיבת עיתונאים ומשתדל לתת את אותה התשובה: יש להפועל באר שבע משחקים מאוד חשובים בתקופה הקרובה ואלו הדברים שמעניינים אותי. הדבר הראשון שעומד לי מול העיניים זה המשחק מול מכבי תל אביב, השאר פחות רלוונטי".

על חזרת ברק בכר למכבי חיפה: "אני יכול רק לאחל לו בהצלחה. הוא עשה שם דברים גדולים וגם פה, מאחל לו המון בהצלחה ומהצד שלנו ננסה לעשות את הכי טוב".

על היעדרות לופס מחר ונגד מכבי חיפה במחזור הבא: "התאכזבתי ברגע שהוא עשה את הטעות, אבל זה מאחורינו. יש לנו סגל טוב ואנחנו מתכוננים למשחק מאוד חשוב וקשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן שמיר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עדן שמיר הפועל באר שבע/מאור אלקסלסי

לדברי המאמן הוסיף עדן שמיר: "כולנו עברנו לילה מורכב ומתוח מאוד. כולנו רוצים שהקהל יהיה איתנו, גם להם מגיע להיות שם ולתמוך בנו, אבל אנחנו כפופים להנחיות פיקוד העורך ואני מקווה שההחלטה הזו תשתנה עד מחר. הכי חשוב זה לשמור על הביטחון של כולם וכל החלטה שלא תתקבל, נתמודד איתה. היה פה אירוע חסר תקדים, גם היה מתח כי לא ידענו מה יקרה, אבל ההנחיות הן אותן הנחיות ואני שמח שהלילה הזה נגמר כמו שהוא נגמר, עם מינימום נפגעים ושכוחות הביטחון עשו את מה המוטל עליהם בצורה הכי טובה. זו אולי גם במה ממש טובה לתת להם קרדיט ולהודות להם".

כיצד הגיבו הזרים: "כולם הגיבו בסדר, אפילו התבדחנו בקבוצות הוואטסאפ שלנו. יש כאלה שזו הפעם הראשונה שלהם ואפשר היה להבין את החשש שלהם, אבל הסברנו להם שאין ממה לחשוש, אלא להיכנס למרחב המוגן. הם בסדר עכשיו".

על מכבי תל אביב אמר לסיכום: "אנחנו באים אחרי שלושה הפסדים למכבי העונה, וזה משהו שאנחנו רוצים לשנות. זה משחק בית ואנחנו רוצים לנצח. נגיע מוכנים ומרוכזים, בתקווה שהקהל יהיה איתנו ויוכל לדחוף אותנו. פתחנו לא טוב נגד ריינה ונאלצנו לרדוף אחריהם, אבל אנחנו לא מתרכזים במקום השני או בלגנוב למכבי חיפה את המקום השני - אלא מסתכלים ממשחק למשחק. אמרתי את זה גם בתקופות הפחות טובות וככה זה נשאר, אין לנו משקולות על הכתפיים. חצי גמר הגביע זו מטרה, אבל לפניו יש לנו עוד שני משחקים קשים מאוד בליגה ואני לא חושב על הגביע. אנחנו מתרכזים בעצמנו".

בצד המקצועי, מיגל ויטור שהיה מעורב בתאונת דרכים בשבוע שעבר, חזר לאימונים מלאים ויפתח בהרכב. ל-11 גם יחזור רועי גורדנה, על אף שהוא עדיין מתאמן עם מכאבים, ובצד שמאל מתלבט ברדה בין יוני סטויאנוב להראל שלום בעקבות חסרונו של הלדר לופס המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully