וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך השערים של ליגת העל לנוער האריך חוזה במכבי חיפה

עומר דהן כבש העונה 21 שערי ליגה במדים הירוקים. חתם עד 2029: "הגשמת חלום. המטרה שלי עכשיו היא לשחק בקבוצה הבוגרת"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

חלוץ קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עומר דהן, חתם היום על חוזה לשלוש שנים עם שנתיים נוספות כאופציה, באמצעות סוכנו, שחר גרינברג. דהן בן ה-18, שמשחק גם בנבחרת הנוער, הגיע למכבי חיפה בגיל נערים ב'. העונה הוא מלך השערים של ליגת העל לנוער עם 21 כיבושים.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "זו הגשמת חלום עבורי, לחתום לחמש שנים במועדון שלי שהוא הכי גדול בארץ. המטרה שלי עכשיו היא לשחק בקבוצה הבוגרת".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "אנו שמחים להודיע על החתמתו לטווח ארוך של עומר דהן במועדון. עומר, שהצטרף השנה לסגל הקבוצה הבוגרת, מסיים עונה מוצלחת מאוד במדי קבוצת הנוער. אנו מאחלים לו מעבר מוצלח לבוגרים והשגת מטרות. בהצלחה עומר".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנו שמחים להחתים את עומר דהן, חלוץ קבוצת הנוער ונבחרת ישראל על הסכם ארוך טווח, מתוך ראייה עתידית משותפת. עומר התקדם מאוד ובעבודה קשה לצד הכישרון עושה עונה נהדרת. מחלקת הנוער שלנו מהווה עוגן מרכזי במועדון ומטרתה המרכזית היא לפתח ולקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת. בהצלחה עומר".

החלוץ עומר דהן, עם סוכנו שחר גרינברג ועם איציק עובדיה, גל אלברמן, אחרי שחתם עם הארכת חוזה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
החלוץ עומר דהן, עם סוכנו שחר גרינברג ועם איציק עובדיה, גל אלברמן, אחרי שחתם עם הארכת חוזה במכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

דהן לבש את מדי נבחרת הנוער של ישראל 6 פעמים וכבש שני שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully