וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור טיורי הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 15:11

רצת המרתון קבעה שיא אישי של של 2:26:39 שעות ברוטרדם ותתחרה בפריז באולימפיאדה השלישית שלה יחד עם לונה צ'מטאי. גברים: גודאדאו בלאצ'או קבע גם הוא את הקריטריון

חדשות נהדרות לאתלטיקה הישראלית: מאור טיורי סיימה במרתון רוטרדם במקום ה-8 עם שיא אישי של 2:26:39 שעות, זמן מהיר יותר מהקריטריון האולימפי (2:26:50 שעות), ובכך השיגה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז. טיורי מצטרפת ללונה צ'מטאי סלפטר, מה שאומר שלישראל תהיינה שתי נציגות במרתון האולימפי לנשים, שינעל את המשחקים ב-11 באוגוסט. נכון להיום, נבחרת האתלטיקה לפריז מונה חמישה נציגים: צ'מטאי סלפטר וטיורי, כאמור, וכן מארו טפרי, גשאו איילה וגירמה אמרה.

טיורי עברה בתקופה האחרונה להתאמן תחת דן סלפטר, המאמן הלאומי של נבחרת הריצות הארוכות. זו תהיה ההופעה השלישית של הרצה בת ה-33 במשחקים האולימפיים. היא סיימה במקום ה-48 בריצת המרתון בטוקיו 2020, והגיעה אל המקום ה-90 בריו 2016.

מאור טיורי רצה ישראלית, מרתון אליפות העולם 2022. Hannah Peters, GettyImages
תהיה באולימפיאדה שלישית. מאור טיורי/GettyImages, Hannah Peters

גם גודאדאו בלאצ'או (מכבי תל אביב) קבע את הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בפריז. הרץ סיים במקום ה-7 בזמן של 2:07:45 שעות, זמן מהיר יותר מהקריטריון האולימפי (2:08:10 שעות). התוצאה שלו מדרגת אותו חמישי בין המרתוניסטים הישראלים - אחרי השלושה שכבר הבטיחו את מקומם במשחקים, שהם כאמור טפרי, איילה ואמרה, ואיימרו עלמיה שמדורג רביעי וישמש כמחליף במידת הצורך.

טסמה מוגס (מכבי תל אביב) קבע תוצאה של 2:13:00 שעות. תחלואיני מלקה (הפועל עמק חפר) לא סיים את הריצה ועצר בקילומטר ה-40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully