וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמתוכנן: סדרות הפלייאוף בכדוריד ייצאו לדרך ביום שני

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 12:20

למרות המצב הביטחוני ובעקבות בקשת הקבוצות, סדרות חצי גמר הפלייאוף אצל הגברים וגמר הפלייאוף בנשים ייערכו במועדון המקורי. במוקד: הדרבי של ראשון לציון

באיגוד הכדוריד החליטו לקיים כמתוכנן ולהוציא לדרך מחר (שני) את סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר לגברים, ואת סדרת גמר הנשים בליגת אתנה, בהתאם להוראות פיקוד העורף (התקהלות עד אלף איש).

בגברים - מחזיקת גביע המדינה א.ס רמת השרון תארח את מ.כ חולון ב'אורנים' ב-19:00, והאלופה המכהנת מכבי ראשון לציון תארח את הדרבי הראשוני מול הפועל ב-19:30, בבית מכבי. בנשים - מכבי הארזים רמת גן תפגוש את בנות הרצליה ב-20:15 באהל שם ברמת גן. לאורך הלילה והבוקר התקיימו התייעצויות, ולבקשת ראשי הקבוצות, שחלקם גם קיימו שיחות עם השחקנים והשחקניות הזרים והזרות - המשחקים ייערכו כפי שתוכננו, אם כמובן לא תחול הידרדרות נוספת במצב הביטחוני. במקביל, בהתאם להוראות - איגוד הכדוריד הקפיא את פעילות הליגות הצעירות, בהתאם להוראות.

שי נתן מהפועל ראשון לציון מול הגנת מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שי נתן מהפועל ראשון לציון מול הגנת מכבי ראשון לציון/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

סדרות חצי הגמר בגברים (הטוב מ-3 משחקים) למעשה מייצרות מפגשים חוזרים לאלו שהתקיימו ביום חמישי האחרון, במחזור הסיום של הליגה הסדירה. בחמישי, חולון שהבטיחה את המקום הרביעי, ודחקה את סגנית האלופה הפועל אשדוד מחוץ לפליאוף - הפתיעה וגברה 28:30 ברמת השרון, שהבטיחה עוד קודם לכן את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות - ורוצה אליפות ודאבל היסטורי. מכבי ראשון לציון גברה על הפועל ראשון לציון 30:33 - וזה היה הניצחון השלישי של הצהובים העונה, כולם אגב בהפרש זהה של 3 שערים.

רמת השרון וחולון נפגשו לפני שנתיים בחצי גמר הפליאוף, אז זו הייתה הפעם הראשונה של חולון במעמד ועבור רמת השרון זו הייתה ההעפלה הראשונה בתולדותיה לגמר הפליאוף. מכבי והפועל ראשון לציון פגשו בפעם האחרונה בחצי גמר הפלייאוף ב-2018, אז במשחק השלישי, בו הספיקה למכבי תוצאת שיוויון כדי להעפיל על יחס השערים, הפועל השיגה ניצחון דרמטי 27:28 - והעפילה לגמר בו גם זכתה באליפות המדינה האחרונה שלה (ובדאבל - תחת הדרכתו של עידן מימון).



בנשים - מכבי הארזים רמת גן ובנות הרצליה, שתיים שמחזיקות במאזן התארים הרב ביותר (הארזים עם 15 אליפויות, והרצליה עם 10 - השתיים גם מחזיקות בשני רצפי הזכיות הארוכים ביותר - הרצליה - 8 אליפויות בין 2007 ל-2014, והארזים 7 אליפויות בין 1980 ל-1986) ייפגשו. השתיים סיימו בשני המקומות הראשונים בעונה הסדירה, נוצחו בצמד משחקים דרמטיים בחצי גמר גביע המדינה - ובכל מקרה - תהיה לנו אלופה חדשה לאחר שליטה של 4 שנים של שתי הראשוניות - מכבי והפועל, האלופה היוצאת. תארי האליפות האחרונים של הארזים ושל הרצליה הושגו בשנים 2019, ו-2017, בהתאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully