וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשות כושר באמצעות גיימינג: החידושים המרהיבים בתחום

קבוצת הולמס פלייס מסכמת את הטרנדים החמים ביותר בכפי שהוצגו ב-FIBO, תערוכת הכושר הגדולה בעולם שנערכה בגרמניה בסופ"ש האחרון

גיימיפיקציה של עולם הכושר/הולמס פלייס

ב-FIBO, תערוכת הכושר הגדולה בעולם שנערכה בגרמניה בסופ"ש האחרון, הוצגו הטרנדים החמים בעולם הכושר. קבוצת הולמס פלייס מסכמת כמה מהם.

טכנולוגיית כושר אינטראקטיבית. המהפכה הדיגיטלית נמשכת בעולמות הכושר, עם מגוון מכשירים חכמים ויישומים שמאפשרים חוויה אינטראקטיבית ומותאמת אישית. טכנולוגיות כמו תוכניות אימון וירטואליות, פלטפורמות סטרימינג לשיעורי קבוצה, ומעקב אחר התקדמות תופסות מקום נרחב במרכזי כושר.

הטכנולוגיה מאפשרת למתאמן לצפות בזמן אמת בדרך הנכונה ביותר לבצע את הפעילות הגופנית ובעזרת חיישנים לזהות את תנועות הגוף ולתקן בעת הצורך. הטכנולוגיה הזו לא תחליף, ככל הנראה, את המאמן האישי אבל בהחלט יכולה לעזור לשפר את ביצועי המתאמן ולהעניק חוויה ויזואלית מדהימה בזמן אמת.

גיימיפיקציה של עולם הכושר. הניסיון להפוך את הכושר לחוויית גיימינג הוא לא חדש אבל נראה שהשנה הוא התקדם כמה צעדים קדימה כשלמעשה כל פעילות גופנית כזו או אחרת הופכת למשחק. אם זה קיק בוקס עם משקפי המציאות המדומה של meta, דרך מקרנים שמשתלטים על חללים והופכים אותם למסכי מגע ועד לגלשנים שמדמים חוויית גלישה אמיתית. כל אימון הוא משחק.

טרנד הפרסונליזציה המתקדמת. באדיבות הולמס פלייס,
טרנד הפרסונליזציה המתקדמת/באדיבות הולמס פלייס

בחזרה לטבע. טרנד בולט ומפתיע במיוחד השנה בתערוכה - עצים. מתברר שכמעט כל ציוד חדר הכושר המוכר קיבל אינטרפרטציה כזו או אחרת לנראות ולתחושה של צבעי עצים. ה-"חיבור לטבע" שמציגות יצרניות הציוד אמור להעניק למתאמן תחושה מחוברת לאדמה ולטבע האנושי, וזה לטענתם, בדרך פסיכולוגית כזו או אחרת, עוזרת להתחבר לאימון.

פרסונליזציה מתקדמת. התאמה אישית של האימון הופכת למרכזית יותר, עם שימוש בנתונים אישיים ואינטליגנציה מלאכותית לקבלת תובנות מעמיקות על הצרכים וההעדפות של המתאמנים, ולהתאמת תוכניות אימון ותזונה בהתאם.

מכשיר ה-InBody למשל, שקיים כיום גם במועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב, מאפשר לקחת מדדים עמוקים יותר על המתאמן, מעבר למשקל, גובה ו-BMI, מדדים אלו מאפשרים למאמן להתאים את האימון בצורה. מדויקת הרבה יותר למתאמן. בתערוכה ראינו עשרות חברות שכל אחת מהן מנסה להשיג כמה שיותר מידע על המתאמן כדי לעזור לו בסופו של דבר לשפר את הביצועים.

טרנד הבחזרה לטבע צילום באדיבות הולמס פלייס. יחצ,
טרנד הבחזרה לטבע צילום באדיבות הולמס פלייס/יחצ

טוב מראה עיניים. יש יגידו, משקולת היא משקולת בסופו של דבר. אז איך מוכרים יותר? עיצוב. בכל הקשור לעיצוב השנה, השמיים הם הגבול. הציוד הישן והמוכר קיבל אדפטציה עיצובית ונראה מרשים יותר, הייטקי יותר ובעיקר - צבעוני יותר. משקולות בצבעי הגאווה, דמבלים בלוק צבאי, אופני ספינינג שלרגע נראים כמו חללית - הכל במטרה לתפוס את העין ולגרות את המתאמן לקום מהספא ולהתחיל לזוז.

אימון זה וולנס - wellness. לצד אלפי החברות שהציגו ציוד כושר מתקדם, חוויית הפרימיום והוולנס הייתה מאוד דומיננטית השנה ב-FIBO. גם בארץ אנחנו רואים פריחה של שימוש במתחמי הסאונה, הג'קוזי והספא בין האימונים ונראה שזו מגמה עולמית. אמבטיות קרח בכל מיני צורות וגדלים, חדרי סאונה דיגיטליים וגולת הכותרת - מכשירי עיסוי בכל מיני גדלים וצורות, פשוטים ומורכבים במיוחד. כי אחרי אימון קשוח, חייבים עיסוי מפנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully