וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים השבים לקרבות ההישרדות: הגול שסיבך את התוכניות של בית"ר ירושלים

14.4.2024 / 6:40

היכולת הגבוהה של בית"ר ירושלים בתקופה האחרונה נתנה תחושה שהיא לא חלק מהתחתית, ההפסד לחדרה החזיר אותה למציאות: "לא מצאנו פתרונות". ההכנות לעונה הבאה יידחו עד להבטחת ההישארות

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי חשש מאוד מהמשחק מול הפועל חדרה אתמול (שבת), והוא לא טעה. חדרה כבר תקופה קבוצה עיקשת שיודעת להביא נקודות ולא מאפשרת יותר מדי מרחב ליריבותיה, יצחקי הגדיר עוד בחמישי את המשחק כ"הקשה ביותר מאז שהגיע לבית"ר", אך הקבוצה לא הגיעה חדה ונחושה מספיק לנצח. שחקנים הודו בסיום כי "ידענו שחדרה טובה יותר תחת סילבס, ידענו שיסגרו, אבל הם סוגרים כמו בטון, היה משחק קשה מאוד שלא מצאנו פתרונות ולא ייצרנו מצבים כדי לנצח".

שחקן בית"ר ירושלים פלאמן גלאבוב. דני מרון
עזבו יכולת, מעכשיו חשוב רק הנקודות. בית"ר/דני מרון
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. דני מרון
הזהיר וחשש. יצחקי ידע למה/דני מרון

15 אלף צופים בטדי יצרו אווירה חגיגית אך גם מנומנמת. התקופה החיובית בחודש וחצי האחרונים הביאה את האוהדים בציפיה לראות הצגה ולא קרב הישרדות. גם כשחדרה הובילה, הלחץ היה שבית"ר צריכה לבצע מהפך למרות שנקודה הייתה יכולה להיות כל כך יקרה. הציפיות לגיטימיות, בית"ר הפתיעה מאז הגעת יצחקי, משחקת כדורגל חיובי, לוחצת, ניצחה שני משחקים רצוף 0:3, אך מאתמול כולם כבר מבינים כי הקבוצה במלחמת הישרדות ורק הנקודות הן מה שמעניין בשלב הזה.

בית"ר התכוננה לסגירות של חדרה, אך התקשתה מאוד בביצוע. שינויי מקומות, חילופים בחלק הקדמי, מעבר לשני חלוצים, יצחקי ניסה הכל אך הגנת חדרה סגרה היטב ושמרה על הנקודות. יצחקי אמר בסיום כי "לא נחפש תירוצים, לא היינו מספיק טובים כדי לנצח את המשחק. ידענו איזה סוג של משחק מצפה לנו, התכוננו לזה, אבל לא היינו מספיק חדים ומספיק חכמים כדי לנצח את המשחק".

צפו בטקס המרגש לזלקה

קבלת הפנים של בית"ר ירושלים לכבוד מנשה זלקה/ספורט1

בית"ר כעת עם 28 נקודות, שחקניה הודו לאבי ריקן שהשאיר את הפועל תל אביב מתחתיה וימתינו לראות מה תעשה הערב מ.ס אשדוד מול מכבי נתניה. 5 מחזורים לסיום, בית"ר חזק בקרבות ההישרדות וכבר במשחק הבא נגד הפועל פתח תקוה תצטרך להביא מעצמה יכולות ועוצמות אחרות על מנת להתחיל ולברוח מהאיזור המסוכן. בינתיים, עד להבטחת ההישארות, כל ההכנות לעונה הבאה ימתינו והעיסוק בהן יידחה, לפחות ברמת הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully