וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בהפועל תל אביב: "אם לא ניצחנו את המשחק הזה מתי ננצח?"

14.4.2024 / 6:44

תסכול גדול בהפועל תל אביב לאחר שער השוויון של אבי ריקן בתוספת הזמן. זובאס: "לא לא, זה לא קורה לנו". ניצחון של אשדוד על נתניה יוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

שער השוויון של אבי ריקן בדקה ה-97 אמש (שבת) בבלומפילד הוריד את יוסי אבוקסיס ושחקניו מהמגרש בתחושה של הפסד. הפועל תל אביב הגיעה טוב למשחק מול הפועל פתח תקוה, יצרה את מספר המצבים הגדול ביותר של הקבוצה העונה, שיחקה מול 10 שחקנים משלב מאוד מוקדם, הבקיעה סוף סוף שער לאחר 7 משחקים והייתה קרובים לשני, אך במקום לגמור את המשחק האדומים הלכו אחורה בדקות האחרונות ואפשרו להפועל פתח תקוה את ההזדמנות שחיכתה לה בכדי לעקוץ, אולי ברגע הכי אכזרי של המועדון עד עתה העונה.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
התיקו האכזרי של העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

קרוב לעשרת אלפים אוהדים הגיעו לתמוך בקבוצה בקרב התחתית. זה היה בסיומו של שבוע שבו במועדון ניסו הכל כדי לצאת מהמשבר - משחק נגד הנוער בבלומפילד, ארוחות גיבוש, שיחות אישיות, קברי צדיקים, מזוזות, אפילו שמן מחו"ל עלה על הפרק, בקבוצה עשו כל דבר שעשוי היה לעזור. הפתיחה הייתה חיובית, אבל הלחץ ניכר, והבצורת של 7 משחקים באה לידי ביטוי בפעולה האחרונה, בעיקר אצל הישאם לאיוס.

דווקא לאחר ההרחקה של רז שטיין, האדומים נרגעו, אולי אפילו לא כל כל הבינו איך לנצח את היתרון המספרי עד למחצית. במחצית אבוקסיס הרגיע את השחקנים, דיבר איתם על ניצול היתרון המספרי באגפים ובאמצע, והקבוצה עלתה טוב לחצי השני והשיגה את השער המיוחל לאחר 7 משחקים. לאחר השער של רן בנימין היה מומנטום לגמור את המשחק, אך שוב, בתקופה בה נמצאת הקבוצה, גם לשמור על השער היקר זאת הייתה משימה לא פשוטה. במועדון טענו בסיום כי לא נעשתה עבירה של איינבינדר על אבי ריקן, אך זה כבר לא יעזור. בירידה מהמגרש השחקנים היו עצבניים, זובאס פלט: "לא לא לא, זה לא קורה לנו" ושחקנים נוספים אמרו: "פראיירים" ו"אם את זה לא ניצחנו, את מי ננצח?".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
מה כבר יש להגיד? הפועל בהלם/ברני ארדוב
שחקן הפועל פתח תקוה אבי ריקן. ברני ארדוב
שבר את הלב של האדומים. אבי ריקן/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס עזב את בית"ר ירושלים לאחר שער שיוויון של הפועל פתח תקוה בטדי ועבר מאז תקופה קשה מאוד, ממנה קיווה לצאת אתמול, אך כנראה שזאת עונה מסויטת שיצטרך להתמודד בקרבות הישרדות עד לרגע האחרון. בית"ר הפסידה אתמול, אשדוד ונתניה ישחקו הערב, נכון לעכשיו כולן מסובכות. האדומים יכולים לרדת הערב מתחת לקו האדום אך מנגד, הם עדיין צריכים לארח את אשדוד ובית"ר בבלומפילד והדברים יהיו תלויים בהם.

המשך המחזור בליגת העל:

ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully