וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת איראן חיבק אוהדת נרגשת והותקף על ידי המשטרה

האוהדת פרצה למגרש כשהיא לא עוטה חיג'אב. חוסיין חוסייני ניסה לחלץ אותה מכוחות הביטחון והותקף בעצמו. אשתו ובתו של אקס הנבחרת נעצרו בטהראן

שוער נבחרת איראן חיבק אוהדת והותקף על ידי המשטרה/יוטיוב

שוער נבחרת איראן, חוסיין חוסייני, הותקף על ידי שוטרים בתום משחק ליגה אמש (שישי) בעיר אהוואז. חוסייני בן ה-31 עמד בשער של אסטגלאל המקומית כשזו גברה 1:2 על סנאט נאפט במשחק תחתית במחזור ה-23 בליגה האיראנית. אסטגלאל כבשה שער ניצחון בדקה ה-91 ונערה נרגשת - אוהדת של הקבוצה - פרצה לכר הדשא כשהיא לא עוטה כיסוי ראש.

השוטרים מיהרו לעצור את האוהדת והשוער חוסייני ניגש, חיבק אותה וניסה לשחרר אותה מאחיזת לובשי המדים. בתגובה, אלו תקפו אותו. האוהדים קראו נגד השוטרים, אנשי המועדון הגיעו למקום, התעמתו עם הכוחות ושחררו את חוסייני שמיהר לרדת לחדר ההלבשה. האוהדת הולבשה בחיג'אב ונשלחה בחזרה ליציע - ושם הורידה אותו.

חוסייני בן ה-31 הוא שוער מוערך שמחזיק בשיא הדקות ללא ספיגה בליגה האיראנית. במונדיאל 2022 הוא נכנס כמחליף במשחק נגד אנגליה, בו איראן הובסה 6:2. לאחר מכן שיחק 90 דקות בניצחון 0:2 על ויילס.

שוער נבחרת איראן חוסיין חוסייני. Jean Catuffe, GettyImages
חוסייני במדי נבחרת איראן/GettyImages, Jean Catuffe

במקרה אחר באיראן בסוף השבוע, אשתו ובתו של שוער העבר אחמדרזה עבדזאדה, נעצרו ברחוב בטהראן בגלל שלא עטו חיג'אב. עבדזאדה בן ה-57 ייצג את איראן ב-73 משחקים בינלאומיים ובנו, אמיר, משחק במאריטימו הפורטוגלית ובעצמו נמנה על סגל הנבחרת הבוגרת.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות "רוקנה", אשתו ובתו של שוער העבר נעצרו בגלל שלא עטו חיג'אב, אבל בסוכנות "פארס" שמזוהה עם השלטון, נטען שהמעצר שלהם נבע מ"הפרת סדר ועימות על כוחות הביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully