וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ורמת גן בקרב על המקום השלישי בבאר שבע

האדומים, עדיין עם ברק לדרר על הקווים, יקוו לברוח מהחבורה המפתיעה של שמוליק ברנר במשחק הרדיוס הראשון שלהם (20:40), בכורה לאומוט ברמת גן. בני הרצליה תארח את הפועל חיפה (18:50)

תקציר יורוקאפ: פריז אלופה אחרי 81:89 אצל בורק, 0:2 בסדרת הגמר/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. בבאר שבע תארח הפועל תל אביב את מכבי רמת גן במשחק רדיוס ראשון מתוך ארבעה. בני הרצליה תקווה לעצור רצף של הפסדים כשתארח את הפועל חיפה, שמגיעה עם רצף של ניצחונות.

הפועל תל אביב - מכבי רמת גן (20:40)

בהפועל תל אביב התרגלו לקצב משחקים מטורף מאז חודש נובמבר, ולפתע מוצאת עצמה הקבוצה בסיטואציה אליה לא התרגלה, עם משחק אחד בשבוע וסגל רחב מאוד של שחקנים שמחכים לדקות משחק. הפועל עברה את המשחק הראשון אחרי פיטוריו של דני פרנקו ברגל ימין עם ניצחון קל על גליל עליון תחת הנהגתו של ברק לדרר, שממשיך לקבל את הקרדיט גם למשחק נגד רמת גן השלישית בטבלה. המשחק יהיה הראשון של האדומים מתוך ארבעה מחוץ להיכל שלמה בעקבות עונש הרדיוס שהוטל עליה באיגוד הכדורסל, כשלפחות הצו שאסר עליה גם להתאמן באולם הוסר בחלקו והפועל חזרה לאולם בסוף השבוע. ג'יילן הורד, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי, ייעדר.

החבורה של שמוליק ברנר המשיכה בעונה הנפלאה שלה כשגברה על הפועל חולון בחוץ באמצע השבוע האחרון, במשחק שיזכרו ממנו בעיקר את האירועים המכוערים שליוו את הסיום שבו ופחות את הניצחון המפתיעה שהשיגה רמת גן עם שלושה זרים בלבד. הקבוצה מזיסמן איבדה לפני המשחק את הפורוורד אייזיאה מיילס שסובל מקרע ברשתית בעין, ואת מקומו תפס באופן זמני שחקן נבחרת דרום סודאן נוני אומוט, שיחבור לבן ארצו מנג'וק מת'יאנג שהגיע לקבוצה לפני מספר שבועות. ברמת גן מקווים כי שיתוף הפעולה יעזור להם להמשיך במסכת ההפתעות ולהתקרב אפילו למקום השני בטבלה.

תומר גינת לצד מאמן זמני הפועל תל אביב ברק לדרר. לירון מולדובן
היכולת הטובה תמשיך תחת לדרר גם מול רמת גן?/לירון מולדובן

בני הרצליה - הפועל חיפה (18:40)

ארבעה הפסדים רצופים רשמה בני הרצליה מאז נפצע מרכוס קאר, שלושה מתוכם במסגרת הליגה ועוד הפסד בגביע, והקבוצה שהייתה קרובה למקום השלישי בטבלה צנחה למקום השישי ומקומה בבית העליון ממש לא בטוח. בהרצליה, שסובלת ממכת פציעות במחזורים האחרונים, יודעים שהמשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, וכן המשחק בשבוע הבא נגד גליל עליון, הם בגדר משחקים שאסור להם להפסיד, אחרת לקרית אתא תהיה הזדמנות אמיתית לעקוף אותם ולהותיר אותם בבית התחתון. בקבוצה היו מרוצים מהכניסה לרוטציה של ברייסון וויליאמס, ומקווים שימשיך במגמה החיובית נגד חיפה.

רק לפני חודש הייתה הפועל חיפה קרובה מאוד למקום האחרון בטבלה, ולפתע ריצה של ארבעה ניצחונות רצופים הקפיצה את הקבוצה של גיא גודס למקום התשיעים, עם הזדמנות להיכנס לרבע גמר הפלייאוף אם המומנטום יימשך. ההצלחה של חיפה מגיעה כשבמקביל המצב הכלכלי של הקבוצה רחוק מלהיות אופטימלי, המשכורות מגיעות באיחור, וחלק מאימוני הקבוצה לא מתנהלים כשורה. בחיפה מקווים שהשחקנים ימשיכו לשים הכל מאחור ויצליחו להפתיע גם בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully