וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות רבע אחרון גדול: הפועל ירושלים ניצחה 71:80 את גליל עליון

ניצחון חמישי ברציפות לקבוצה של אלון בעקבות ריצת 0:13 בהובלת רנדולף שתרם 18 נק' ו-5 אס'. הפסד 11 ברצף בכל המסגרות למארחת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה ארבעה ניצחונות רצופים מאז פיטוריו של איליאס קאנדזוריס, כשיונתן אלון, מנהלה המקצועי, ירד אל הקווים והחל לאמן אותה. הערב (שבת) היא הייתה בדרך להפסד ראשון תחת אלון, אך רבע אחרון עצום שהסתיים ב-5:19 לירושלים שניצחה 71:80 את הפועל גליל עליון וחזרה למאבקי הטופ 4.

הרבע הראשון הלך צמוד כשג'יימס פלדין (11 נק') הוביל את קלעי המארחת נגד האקסית עם 23:24 לגליל עליון בתום עשר הדקות הראשונות. גם רועי הובר (18 נק' ו-5 אס') הצטרף לחגיגה כשהיתרון הגיע ל-11 בשיא. ליוואי רנדולף (18 נק' ו-5 אס') ויובל זוסמן (9 נק') הצליחו להחזיר את הצבע ללחיים של ספסל האורחת כשהקבוצה הירושלמית ירדה להפסקה בפיגור 49:43.

אלפונסו אנדרסון הצטרף לחבריו כשהיתרון הגיע בשיאו ל-12, אבל אז הגיע ספידי סמית' (12 נק' ו-9 אס') שעם שלשה בסיום הרבע השלישי הוריד את ההפרש ל-66:61. הרבע האחרון נצבע כולו אדום עם ריצה אדירה של 0:13 שהגדילה בהמשך את היתרון הירושלמי שהסתיים עם ניצחון חמישי ברציפות.

קלעו להפועל גליל עליון: רועי הובר (5 אס') 18, ג'יימס פלדין 11, שון מילר (5 ריב') 10, אלפונסו אנדרסון וליאור קררה 8 כ"א, מירון רוינה ועומאר סילבריו 6 כ"א, לוטן אמסלם (5 ריב') 4. גם חן גיא ויהל פלג שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף (5 אס') 18, ג'אקורי וויליאמס (7 ריב') 13, ספידי סמית' (9 אס') 12, זאק הנקינס (12 ריב') 11, קאדין קרינגטון 10, יובל זוסמן 9, אור קורנליוס 5, עוז בלייזר 2. נמרוד לוי שותף ולא קלע.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. לירון מולדובן
ניצחון חמישי ברציפות. הפועל ירושלים/לירון מולדובן
שון מילר לצד רועי הובר הפועל גליל עליון. לירון מולדובן
רבע שני גדול של השניים. מילר והובר/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח בצורה צמודה כשג'יימס פלדין נצץ מול האקסית והעלה את הגליל ל-3:7. קאדין קרינגטון הוריד את ההפרש ל-2 בלבד ויובל זוסמן יחד עם ליוואי רנדולף וג'אקורי וויליאמס הפכו עם 23:24 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

ספידי סמית' עם שלשה הגדיל את היתרון הירושלמי, לפני שרועי הובר התניע את הקבוצה שלו מחדש והוביל עם שון מילר בריחה בדרך ליתרון 11. רנדולף צלף מחותץ לקשת והוריד את ההפרש ל-3 בלבד, אבל אלפונסו אנדרסון החזיר את הקבוצה של ברק פלג לעניינים עם שלשה משלו וגליל עליון עם 43:49 בהפסקה.

ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. לירון מולדובן
יחזרו לעצמם? רנדולף/לירון מולדובן

רבע 3

נקודות של מילר ושלשה של הובר הגדילו מחדש את היתרון של המארחת לדו ספרתי, כשגם לוטן אמסלם הצטרף לחגיגה והיתרון עמד על 12 אחרי שתי דקות וחצי. סמית' קלע מהשלוש, קרינגטון ואור קורנליוס הצליחו להוריד את ההפרש ל-5 בלבד, אך דווקא אז הובר קלע בפעם השלישית מחוץ לקשת והגדיל מחדש את היתרון של המארחת. שלשה של סמית' קבעה 61:66 לגליל עליון לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

קורנליוס עם שלשה גדולה הוריד את ההפרש ל-2 בלבד בפתיחת הרבע האחרון, וויליאמס השווה וזאק הנקינס העלה את הריצה ל-0:13 עם יתרון ירושלמי. רנדולף הוסיף נקודות מהקו והגדיל את היתרון ל-5, 4 דקות לסיום המשחק. רנדולף דייק מחוץ לקשת והגדיל את היתרון ל-8 במה שגרם לפלג לקחת פסק זמן. הרבע כולו נצבע אדום עם 5:19 מהדהד ו-71:80 בסיום לירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully