וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות פנדל בתוספת הזמן: בילבאו איבדה יתרון ונעצרה בביתה

פארחו (90+5) דייק מהנקודה הלבנה ובעשרה שחקנים מחק יתרון של סאנסט (67) כדי לסחוט 1:1 דרמטי. אלמריה עצרה את ריאל סוסיאדד עם 2:2 מותח

תקציר הניצחון של בילבאו על מאיורקה בגמר גביע המלך/ספורט1

משחקיהן של הנציגות הספרדיות בליגת האלופות שובצו לשבת, וכך במוקד יום ראשון בלה ליגה ויאריאל סחטה תיקו דרמטי מאתלטיק בילבאו. ריאל סוסיאדד נעצרה אחרי תיקו עם אלמריה.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 1:1

הפעם האחרונה שהבאסקים הפסידו בסן מאמס הייתה במחזור הפתיחה של העונה (2:0 לריאל מדריד). מאז המאזן הביתי בליגה עומד על 11 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, ומי שניסתה לקלקל אותו היא ויאריאל, שלא ניצחה את אתלטיק בילבאו בחוץ מאז ה-0:3 בספטמבר 2018. הדברים הלכו נהדר עבור מחזיקת גביע המלך הטרייה כשג'רארד מורנו החמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-11 וסנטי קומנסה הורחק בצהוב שני עם פתיחת המחצית השנייה. אויהאן סאנסט כבש בדקה ה-67 את שער היתרון הבאסקי, אך דני פארחו הצליח בתוספת הזמן להשוות בפנדל (90+5) ולחלק את הנקודות באיבוד קריטי של בילבאו במאבק על המקום הרביעי.

אויהאן סאנסט אתלטיק בילבאו. GettyImages
יתרון שלא הספיק. סאנסט/GettyImages

ריאל סוסיאדד - אלמריה 2:2

שלושה ניצחונות רצופים נתנו גם לבאסקית השנייה תקווה להגיע אל המקום הרביעי ולהיות שוב חלק מליגת האלופות, אבל נראה שהיא תצטרך להסתפק במפעלים המשניים. אלמריה, שהשיגה לפני פגרת הנבחרות את ניצחונה הראשון העונה, יודעת שהירידה שלה לא תקבל חותמת רשמית השבוע, ודווקא כשהיא לחלוטין עם הגב לקיר, היא הצליחה להפתיע את סוסיאדד בביתה. אדריאן אמברבה העלה את נועלת הטבלה ליתרון בדקה ה-30, אך כבר אחרי שתי דקות חאבי גאלאן קבע 1:1 בירידה להפסקה. מיקל אויארסבאל הפך את התוצאה בדקה ה-59, אך המילה האחרונה הייתה מהנקודה הלבנה. איגור זובלדיה הכשיל ברחבה, אמברבה ניגש לבעוט את הפנדל בדקה ה-88 וסיבך את סוסיאדד במאבק על אירופה.

משחקים נוספים:

לאס פלמאס - סביליה 2:0
לסביליה: יוסף אן-נסירי (43), דודי לוקבאקיו (90+3).

גרנאדה - אלאבס 0:2
לגרנאדה: מירטו אוזוני (9), לוקאס בויה (38)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המחזור ה-31 בלה ליגה יסתיים ביום שני (22:00) עם המשחק בו אוסאסונה תארח את ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully