וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הפסד: מכבי פתח תקוה הבטיחה מעשית את האליפות בליגה לנוער

המוליכה הבלתי מנוצחת גברה 0:1 על הפועל ראשון לציון בחוץ ופתחה פער 18 נקודות בדרך לאליפות השנייה בתולדותיה, כשנותרו 18 בקופה ולה הפרש שערים עדיף משמעותית על פני בני סכנין. מכבי חיפה הפסידה ונסוגה למקום השלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

מכבי פתח תקוה הבטיחה היום (שבת) באופן מעשי את זכייתה באליפות ליגת העל לנוער בפעם השנייה בתולדותיה, כשהיא עדיין בלתי מנוצחת. הקבוצה של תמיר לוזון ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל ראשון לציון במחזור ה-24 ופתחה פער של 18 נקודות בפסגה, כאשר בקופה נותרו גם כן 18 ויש לה יתרון משמעותי של 23 שערים על פני בני סכנין, שניצחה 2:3 את מכבי תל אביב בנס ציונה ביום רביעי וניצבת במקום השני לאור הפסדה של מכבי חיפה 1:0 היום באשדוד.

חמש שנים אחרי האליפות ההיסטורית בכיכובם של ליאל עבדה וארד בר, יש למכבי פתח תקוה דור חדש שחלקו כבר השתלב בהרכב הקבוצה הבוגרת. היא פתחה את העונה עם 11 ניצחונות רצופים שיצרו יתרון 12 נקודות בפסגה, ומשם המשיכה להסתדר גם ללא ניב יהושע ולירן חזן שעלו לסגל הבוגר. חזן בן ה-17 הספיק לכבוש שמונה שערים בחצי עונה לפני שקפץ כיתה, יהושע תרם שלושה והחזיק את מרכז השדה וגם מלך השערים רן מאיר (תשעה כיבושים) נעדר בחודשיים האחרונים בגלל פציעה.

אופק מליקה שוער נבחרת ישראל עד גיל 20. Eurasia Sport Images, GettyImages
בקושי ספג. אופק מליקה/GettyImages, Eurasia Sport Images

כל זה לא מנע ממכבי פתח תקוה להישאר נקייה מהפסדים ולהציג הגנת ברזל (11 ספיגות בלבד לאופק מליקה, שוער נבחרת הנוער) במהלך הדהירה לעבר התואר, כשבמאזנה 19 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו. על הניצחון היום בראשון לציון חתום איתמר משרקי, שכבש בדקה ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully