וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווירה עכורה סביבו": חאניה מאסה בטעויות, קליימן יודח מהסגל

ביוון מדווחים שהשוער ישלם את המחיר על "הופעה טרגית" ב-4:2 באיליופולי: "חשף את עצמו. הוא גורם חיצוני לקבוצה עכשיו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

חאניה נמצאת חזק במאבק על עלייה לליגה הראשונה ביוון, אבל מסתמן שהיא לא סומכת על בוריס קליימן שיסייע לה להשלים את המשימה. בתקשורת המקומית דיווחו אתמול (שישי) כי בעקבות שורה של טעויות שביצע לאחרונה, ששיאן הגיע בתבוסה 4:2 בידי איליופולי במחזור האחרון, השוער הישראלי עשוי לאבד את המקום בהרכב ואף נמצא בסכנת הדחה מהסגל.

"בוריס קליימן במוקד החדשות אחרי הופעה טרגית", נכתב ביוון. "השגיאות שלו עוררו כעס גם בקבוצה וגם אצל כל מי שיש לו עיניים מחוצה לה". אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב סומן כאשם במרבית השערים שספגה חאניה: "הכל מצביע על כך שהוא נחשב כעת לגורם חיצוני לקבוצה".

קליימן, כאמור, בסכנת הדחה מהסגל. לטובתו עומדת העובדה שחאניה לא תשחק שוב עד ה-21 בחודש, כך שלמאמנו יש עוד שמונה ימים "להתקרר" ולשקול מחדש את מעמדו, אבל נראה שבהרכב הוא לא צפוי להישאר. "הוא חשף את עצמו בהופעה באיליופולי. האווירה עכורה במיוחד סביבו כרגע. חאניה מקווה שהאכזבה ממנו לא תהפוך לאסון בסיום העונה".

בוריס קליימן שוער חאניה. דף הפייסבוק של חאניה, אתר רשמי
בוריס קליימן (בירוק) במשחק של חאניה/אתר רשמי, דף הפייסבוק של חאניה

השוער מושאל מפאס יאנינה שבה פתח את העונה בליגה הבכירה. חאניה כבר הפסידה פעמיים בבית הדרומי של הפלייאוף העליון בליגת המשנה ביוון, אבל עדיין מוליכה את הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully