וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאנו מבואסים ומבולבלים אחרי מכבי חיפה"

13.4.2024 / 11:00

ההדחה מהגביע ("מתסכל וכואב"), הפועל באר שבע ("משחקת מדהים. כל הפלייאוף מוקש") והחבר קארצב שאמור להחליף את ואן אובריים הפצוע ("הטיפ שלי? שיהיה רגוע. גולסה ועדן מצוינים"). בלם מכבי תל אביב עידן נחמיאס יודע: "ההפרש לא מעניין אותנו. צריך לעבור משחק-משחק"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

זה היה שבוע של רגשות מעורבים במכבי תל אביב. התיקו מול מכבי חיפה שוב הותיר אותה בלי ניצחון על האלופה. מצד שני, הסטטוס קוו בצמרת נשמר ופער 10 הנקודות אמור להספיק כדי לעמוד במשימה בתום העונה. אבל כבר ביום שני יש למכבי תל אביב משחק מאתגר מאוד בטרנר מול הפועל באר שבע, שבעצמה לא רוצה לסיים עונה בלי לנצח את הצהובים.

מי שהפך באחרונה לשחקן הרכב במכבי תל אביב הוא עידן נחמיאס. הוא וחבריו יצאו מהמשחק מול מכבי חיפה קצת מבולבלים, כפי שהוא מעיד: "היתה תחושת בלבול במשחק כי היה הבדל גדול בין המחציות ואתה הולך הביתה עם המחצית השנייה, לכן יצאנו מבואסים. התיקו בסוף שיקף כי יכולנו לכבוש במחצית הראשונה שלושה שערים. במחצית השנייה לא נראינו טוב לכן התיקו עוד איכשהו בסדר. אנחנו פחות מתעסקים בהפרש. יש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה. צריך לעבור משחק-משחק".

יש לא מעט ביקורת על כך שלא ניצחתם העונה את מכבי חיפה.

"כל ספורטאי רוצה לנצח כל משחק וכל קבוצה. נשארו שמונה משחקים עד תום העונה. אני רוצה לנצח בכולם".

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל, ערן זהבי במרכז. אריאל שלום
יצאו מרוצים, וגם מבולבלים. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

הפועל באר שבע רוצה נקמה על שלושה משחקים בהם ניצחתם אותה העונה.

"הפועל באר שבע קבוצה מצוינת. משחקת כדורגל מדהים. יש לה שאיפות למקום שני. אנחנו נעשה את ההכנה שלנו כי כל משחק בפלייאוף הזה הוא מוקש".

תצטרכו להסתדר בלי יוריס ואן אובריים שגמר את העונה ברגע קריטי.

"יוריס זה יוריס. מה שהוא עשה העונה זה מטורף. איחלתי לו כמובן בריאות ושוחחתי איתו אחרי שעברתי בעצמי פציעת ברך. הוא יחסר לנו. יש לנו שחקנים טובים לתפקיד הזה - עדן קארצב, אייל גולסה - וכל אחד יעשה את העבודה. אני סומך עליהם בעיניים עצומות. כל שחקן צריך לחכות להזדמנות וכשהיא מגיעה, לקחת אותה. זה הכדורגל ואין מה לעשות. זה המקצוע שבחרנו וכל אחד רוצה להיות בו הכי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עידן נחמיאס, מכבי תל אביב. אריאל שלום
הפנים קדימה. עידן נחמיאס/אריאל שלום

אתה חולק חדר עם עדן קארצב בבתי המלון. מה הטיפ שתיתן לו לקראת הכניסה שלו לעניינים?

"להיות רגוע. כולנו סומכים עליו. לא משנה אם ההופעה תהיה פחות טובה או יותר טובה. כולנו נהיה שם יחד, הכי חיוביים שיש".

לסיום, היית שותף לקו ההגנה שחטף ארבעה שערים ממכבי פתח תקווה בגביע המדינה. התאוששת?

"בכדורגל אתה צריך לעבור הלאה כמה שיותר מהר. ברור שזה מתסכל וכואב, אבל אם הייתי מחזיק את זה בראש ובבטן לא הייתי יכול לעלות מול מכבי חיפה. בכדורגל ראינו הכל והפסדים כאלה היו. לצערי זה קרה לנו. ההתאוששות של הקבוצה הזו מהירה ואין לנו ברירה אחרת. יש דברים שאנחנו רוצים לסיים. אם נשקע בהפסדים או כשלונות, לא נצליח להתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully