וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהפרויקט הזה יכולים לצאת חברי הנבחרת הבאים"

דניאל בלומן, בכיר רוכבי הסוסים של ישראל בענף קפיצות הראווה, היה היום אורח הכבוד בתחרות הגראנד פרי באודים, והיה אף חלק מצוות השופטים במקצה המיוחד בו השתתפו ספורטאי פרויקט הסגלים הצעירים. ומה לגבי ההכנות לפריז?

דניאל בלומן/התאחדות הספורט לרכיבת סוסים

דניאל בלומן, בכיר רוכבי הסוסים של ישראל בענף קפיצות הראווה, היה היום אורח הכבוד בתחרות הגראנד פרי באודים, והיה אף חלק מצוות השופטים במקצה המיוחד בו השתתפו ספורטאי פרויקט הסגלים הצעירים (עד גיל 14 ועד גיל 18) תוך שהם נבחנים בעיקר על סגנון והחיבור בין הרוכב לסוס במהלך המסלול.

את הפרויקט מוביל מקצועית המאמן אלעד יניב, מבכירי מאמני הקפיצות בישראל. כזכור יניב היה בסגל נבחרת ישראל שהעפילה למשחקים האולימפיים טוקיו 2020 ובבעלותו כיום חוות סוסים בגרמניה שמהווה את בסיס האימונים של הפרויקט באירופה.

בלומן התרשם מאוד מהעבודה שנעשית בפרויקט ומההתקדמות והשיפור ברמה המקצועית שחברי הסגל הפגינו. "מהפרויקט הזה יכולים לצאת, ללא ספק, חברי הנבחרת הבאים שיצעידו את ישראל להישגים בינלאומיים משמעותיים. זה פרויקט מצוין בהנחייתו המקצועית של אלעד יניב במטרה לגדל דור של מקצוענים שיצעידו את ספורט הרכיבה בישראל מספר שלבים קדימה".

בלומן היה מוקף במהלך ההפסקות בתחרות במעריצים ומעריצות צעירים שביקשו להצטלם ולשוחח אתו ולשאוב ממנו טיפים מקצועיים על רכיבה בכלל ועל רכיבה בתחרויות בפרט.

מחר צפוי בלומן להעביר למשתתפי הפרויקט ולמאמניהם סדנאות העשרה מקצועיות.

דניאל בלומן עם הדור הבא של רכיבת הסוסים. התאחדות הספורט לרכיבת סוסים,
דניאל בלומן עם הדור הבא של רכיבת הסוסים/התאחדות הספורט לרכיבת סוסים

בלומן התייחס גם להכנות לקראת המשחקים האולימפיים וציין: "אנחנו ביישורת האחרונה של ההכנות ואנחנו מאוד מרוצים מהאופן בו התוכנית המקצועית מתקדמת. לסוסים הייתה עונת חורף מוצלחת מאוד וכעת הם נחים לקראת הדבר האמיתי על מנת להביא אותם לתחרות המטרה בכושר האפשרי הטוב ביותר. ללדריאנו (הסוס) יהיו מספר תחרויות גראנד פרי בקרוב בקלגארי שבקנדה שזה מקום מצוין גם להתאמן ולפתח את נושא הסיבולת של הסוס ולהתכונן לתחרות גדולה. לאחר מכן הוא ימשיך לנוח בארה"ב לפני המסע האולימפי לאירופה".

לגבי הביקור השני שלו בארץ בשלושת החודשים האחרונים, בלומן מציין את מזג האוויר הנפלא ואת היכולת שלו לממש ולהגיע לבקר כמה שיותר בארץ. "אחת המטרות הגדולות שהצבתי לעצמי זה לדעת לדבר עברית עד משחקי לוס אנג'לס (2028) ואני שמח שיש לי אפשרויות לבקר בארץ ולשפר עוד ועוד את העברית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully