וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פציעה בהפועל תל אביב: קרע בשריר הארבע ראשי לג'יילן הורד

הפורוורד המצטיין של האדומים ייעדר במשחקים הקרובים וייבדק מחדש בעוד שבועיים כדי לבדוק את מצבו, אחרי שהקבוצה איבדה לאחרונה את ג'ייקובן בראון עד לסיום העונה. הפועל קיבלה אישור לחזור להתאמן באולמה הביתי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

מכת הפציעות שעוברת על הפועל תל אביב העונה נמשכת. האדומים הודיעו היום (שישי) כי הפורוורד ג'יילן הורד אובחן עם קרע בשריר הארבע ראשי וייעדר מהמשחקים הקרובים. הורד ייבדק בעוד שבועיים כדי לבדוק את קצת ההחלמה שלו. בהיעדרו של הורד, הקו הקדמי של האדומים כולל את קיייל אלכסנדר, תומר גינת ועידן זלמנסון, כשג'ון הולנד מגבה מעמדות הפורוורד.

הפציעה של הורד היא לא הראשונה העונה של הפורוורד, שבחודש ינואר היה חלק ממכת הפציעות של האדומים ונעדר למספר שבועות בשל פגיעה בכתף. מלבד הורד איבדה הפועל תל אביב לאחרונה גם את ג'ייקובן בראון שגמר את העונה, ובמועדון החלו לאחרונה לחפש לכוכב מחליף באופן אקטיבי על מנת לעבות את הסגל.

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
נתראה בעוד שבועיים. הורד/אתר רשמי, נטליה נונייז, באדיבות הפועל תל אביב

האדומים, שיארחו את מכבי רמת גן בבאר שבע ביום ראשון במשחק הרדיוס הראשון שלהם מתוך ארבעה בתקופה הקרובה, קיבלו אמש בשורה כשבית המשפט איפשר להם לשוב ולהתאמן בהיכל שלמה אחרי למעלה משבועיים בהם נאלצה לנדוד בשל צו של מפקד מחוז תל אביב שקבע כי על הפועל תל אביב לעזוב את ההיכל ולא להתאמן ולא לשחק בו. בקבוצה שמחו על ההחלטה ושבו להתאמן באולם שמשמש להם בית בעשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully