וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי תל אביב ישתף בקרוב פעולה עם לוקה דונצ'יץ'?

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 16:32

לפי "באסקניוז", סלובניה מנסה לאזרח את ג'וש ניבו, בתקווה שישחק כבר במוקדמות הטורניר האולימפי עוד שלושה חודשים: "יתאים לצד לוקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

ג'וש ניבו הפך העונה לאחד הסנטרים הטובים ביבשת, והיכולת המסחררת לא נעלמה גם מהנבחרת הגדולות באירופה. אחת כזו, סלובניה, מנסה לאזרח אותו לקראת מוקדמות הטורניר האולימפי, כך לפי דיווח ב"באסקטניוז".

לפי אותו דיווח, מקבלי ההחלטות מעוניינים להעניק לניבו דרכון סלובני ורואים בו "תוספת מתאימה לצד לוקה דונצ'יץ'". לשחקן יש כבר דרכון ניגרי, אך בעיות כספיות מנעו מנבחרת ניגריה לקחת חלק במוקדמות אליפות אפריקה של 2025, לאחר שלא הצליחו להעפיל לאליפות העולם של 2023, ועל כן ניבו עשוי לבחור באופציה חלופית.

המתאזרח של סלובניה בשנים האחרונות היה מייק טובי, שרשם שיתוף פעולה נהדר עם דונצ'יץ' באליפויות השונות. אמריקאי נוסף, ג'ורדן מורגן, שיחק גם הוא בנבחרת בשני קמפיינים בשנים האחרונות.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
על הסוס. ניבו/אתר רשמי, Djordje Kostic

סלובניה תפגוש את יוון, הרפובליקה הדומינקנית, קרואטיה, ניו זילנד ומצרים במוקדמות הטורניר האולימפי שייערכו מה-2 עד ה-7 ביולי ביוון. ניבו רושם העונה 11.1 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-0.8 חסימות למשחק עבור עודד קטש ביורוליג, והוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות בחודשים האחרונים, ביניהן גם ריאל מדריד הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully