וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר שלם והפועל רעננה זקוקות לנקודה כדי לחזור ללאומית

המוליכות בליגה א' ניצחו והגדילו את יתרונן בכל מחוז ל-9 נקודות, משמע שנקודה בשבוע הבא תספיק לכל אחת כדי לשוב לליגת המשנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

שלוש שנים אחרי שהפועל כפר שלם חזרה לליגה א', היום (שישי) היא הייתה שניות ספורות מהבטחת העפלתה, אבל תוכל לעשות זאת סופית ורשמית בשבוע הבא. מוליכת מחוז דרום, שסיימה במקום השני בשתי העונות הקודמות ופספסה את העלייה אוטומטית, ניצחה בחוץ 1:2 את בית"ר נורדיה ירושלים הודות לצמד של עידו אקסברד שהשלים מהפך בדקות 45+2 ו-83 והייתה עולה אילו עירוני מודיעין הייתה מפסידה.

אלא שמודיעין, המדורגת שנייה בטבלה, ניצלה מהפסד בדקה ה-90+8 וסחטה 1:1 ביתי ממכבי שעריים במשחק שנערך במקביל. בשבוע הבא הן ייפגשו ונקודה תספיק להפועל כפר שלם כדי להבטיח את המקום הראשון ואת חזרתה לליגה הלאומית כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

בתחתית, הפועל מרמורק ממשיכה להיאבק בכל הכוח נגד הירידה לליגה ב' והיום עשתה צעד משמעותי כאשר דרסה בביתה 1:4 את הפועל אדומים אשדוד. היא עדיין במקום האחרון, אך כרגע רחוקה שלוש נקודות מהמקום שמוביל למשחקי המבחן וחמש נקודות מהיריבה המושבעת מכבי שעריים שפספסה ניצחון על מודיעין עמוק בתוספת הזמן. במחזור הבא תתארח מרמורק אצל הפועל בקעת הירדן שמקדימה אותה בשש נקודות. כאמור נותרו עוד 9 נקודות בקופה עד תום העונה.

שחקני הפועל כפר שלם. באדיבות הפועל כפר שלם, אתר רשמי
יחגגו בשבוע הבא? שחקני הפועל כפר שלם/אתר רשמי, באדיבות הפועל כפר שלם

בליגה א' צפון, הפועל רעננה גברה 0:1 על הפועל בקה אל גרבייה ובמקביל מ.ס. טירה גברה 0:2 על קריית גם, כך שבדיוק כמו בליגה א' דרום, גם בצפון הפער עומד על 9 נקודות ולקבוצה מהשרון מספיקה נקודה אחת בלבד עד תום העונה כדי לשוב לליגת המשנה, במקרה שלה אחרי שנתיים בליגה א'.

יש לציין שאם באחת הליגות יהיה קאמבק מטורף ושתי הראשונות בטבלה יסיימו בשוויון נקודות, הן ייפגשו למשחק מכריע על ההעפלה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully