וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "היו הצעות, לא שולל ולא מאשר שאצטרף לפוליטיקה בעתיד"

קפטן הפועל חדרה סיפר ברדיו ירושלים: "יש דברים אחרים שאני יכול לעשות כדי להשפיע על החברה הישראלית מלבד כדורגל"

מנשה זלקה מתארח ב"מחוץ לקווים"/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מנשה זלקה, קפטן הפועל חדרה, הפך לאחד הספורטאים הכי אהובים בישראל. כידוע, אלו לא הכישורים שלו על כר הדשא שבזכותם הפך לדמות כה נערצת בחודשים האחרונים, אלא העובדה שהתגייס לשירות מילואים קרבי בפלוגת עורב סיירת הצנחנים ושם את הכדורגל בצד לתקופה ארוכה. גם בתחילת החודש הבא הוא אמור לשוב לשירות מילואים בזמן שהפועל חדרה תנסה להישאר בליגה.

בריאיון היום (שישי) לרדיו ירושלים לקראת המפגש עם בית"ר מחר, נשאל תחילה על קבלת הפנים החמה שמכינים לו אוהדי בית"ר בטדי כדי להודות לו על תרומתו והקרבתו: "הקהל של בית"ר מחזק אותי ותומך בכל תקופת המלחמה, שולחים לי אין ספור הודעות. זה חיבוק שהוא לא מובן מאליו ואני מודה להם ורוצה לומר להם שאני אוהב אותם".

מנשה זלקה, קשר הפועל חדרה. שלומי גבאי
קיבל הצעות ממפלגות, אבל עדיין לא חושב על פוליטיקה. זלקה/שלומי גבאי

במהלך הריאיון נשאל זלקה אם הוא חושב על תפקיד מקצועי ביום שאחרי הפרישה והודה: "מקווה מאוד שלא אהיה בכדורגל. פוליטיקה? לא יודע להגיד, יש דברים אחרים שאני יכול לעשות כדי להשפיע על החברה הישראלית מלבד כדורגל. לא שולל ולא מאשר פוליטיקה, קיבלתי הצעות, אבל זה לא הכיוון כרגע ואני שחקן כדורגל שרוצה להמשיך כמה שאפשר, כל עוד שאני יכול לתרום - אני לא משחק כדי להגיד שאני שחקן בליגת העל".

בנוסף, גם התייחס קלות למצב המקצועי של הקבוצה שבינתיים ניצבת במרחק 4 נקודות מהקו האדום: "בינואר הגיעו 5-6 שחקנים להרכב. כולם במועדון הבינו את המצב וגם אמרתי ליקיר שוורץ מהמילואים שאין לנו מה למכור בלי שחקנים חדשים. אני שמח מאוד שהוא הקשיב לי והגיעו שחקנים שוברי שוויון. אנחנו משחקים כדורגל אחר, יפה לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully