וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א קבוצה אמריקאית לחלוטין, אין לה שום סממן אירופאי"

באיטליה מזהירים את היריבה הפוטנציאלית וירטוס בולוניה ("מכבי טסה ב-1,000 קמ"ש"), ובאותה נשימה קוטלים: "קבוצה עם פיצול אישיות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

באיטליה משבחים את מכבי תל אביב אחרי הניצחון על מילאנו, ומנתחים את הסיכויים של וירטוס בולוניה לעבור אותה בפלייאין. כזכור, וירטוס זקוקה לניצחון ביתי הערב (שישי) על באסקוניה כדי לסיים במקום השמיני ביורוליג ולקבוע דייט עם הצהובים למשחק מכריע בבלגרד.

בתקשורת האיטלקית מזהירים את וירטוס וקובעים אחרי המשחק נגד מילאנו ש"מכבי תל אביב קבוצה מטורפת, שרצה כמו משוגעת, וטסה על המגרש ב-1,000 קמ"ש".

את מרבית המחמאות סחטו ג'וש ניבו ו-ווייד בולדווין, שקיבלו ציונים גבוהים שנעו בין 7 ל-7.5. באתר "BackDoorPodcast" קיבל ניבו ציון 7.5, ונכתב אודותיו: "הוא 'אוכל' את כולם בצבע בעזרת האתלטיות שלו, ולא מפסיק להיות אקטיבי בהתקפה. הוא נרשם בפנקסים של הרבה מאוד קבוצות בכירות לקראת הקיץ".

על בולדווין נכתב ש"הוא ברמה משל עצמו", והכריע את המשחק במו ידיו במחצית השנייה. גם עודד קטש קיבל מחמאות עם צון 6.5 ("הכין את הקבוצה היטב, וגרם לשחקניו להתייחס למשחק חסר חשיבות במלוא הרצינות"), אבל באותה נשימה נשמעה גם נימה של ביקורת כלפי הסגנון של הצהובים.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
באיטליה באו לברך ויצאו מקללים. קטש אמש/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

"מכבי תל אביב מנצחת בזכות הכדורסל הייחודי שלה, שלמען האמת בינו לבין הכדורסל האירופאי אין שום קשר. היא מנצחת בזכות ריצה בלתי פוסקת, ובאמצעות ניסיונות להגדיל את מספר הפוזשנים, תוך ריווח מושלם", כתבו ב"יורוספורט" איטליה. "מצד שני, לעיתים הניסיון להימנע בכל מחיר מכדורסל 'קפוא' ואיטי, עולה לה בספיגה של הרבה מאוד נקודות. מכבי תל אביב מסתמנת כקבוצה עם סכיזופרניה. האתלטיות והמהירות שלה הופכות אותה לקבוצה כל-אמריקאית, ללא שום סממן או זכר לכדורסל האירופאי שכולנו מכירים ואוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully