וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן החגיגה לבתו הקטנה: הסקנדל החדש של ניימאר מחוץ למגרש

ברשתות החברתיות זועמים על הברזילאי שנתפס משחק פוקר בטלפון הנייד, בזמן שזוגתו מנסה לחגוג לבתם שנולדה לפני חצי שנה. צפו ותשפטו בעצמכם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

ניימאר סבל מלא מעט פציעות קשות בשנים האחרונות ומצא את עצמו תקופות ארוכות מחוץ למגרשי הכדורגל. כך קורה גם השנה, כי הכוכב הברזילאי לא שיחק כלל מאז חודש אוקטובר והוא לא אמור לשוב העונה. בזמן שהוא נעדר מהמגרשים זכר לאותו ניתוח במניסקוס, הוא כהרגלו מבלה לא מעט, מככב יותר במדורי הרכילות וכעת נתפס בסרטון שעורר זעם רב ברשתות החברתיות.

ניימאר מעולם לא הסתיר את אהבתו למשחק הפוקר ותועד לא אחת משחק בטורנירים ומהמר על סכומי עתק, אבל אמש (חמישי) קלטו העוקבים ברשתות החברתיות כי הוא לא מסוגל להתנתק מהפוקר אפילו בזמן חגיגות יום ההולדת לבתו שנולדה לפני שישה חודשים.

צפו בניימאר משחק פוקר בזמן חגיגות יום ההולדת של בתו

אל הילאל הסעודית, קבוצתו של ניימאר, מסתדרת מצוין בלעדיו ונמצאת ברצף ניצחונות מרשים - אתמול זכתה בסופר קאפ המקומי - וניימאר במקביל שוהה עם זוגתו ואם בתם שלה הם חגגו חצי שנה. למרבה האכזבה, ניימאר תועד בזמן החגיגה משחק פוקר בטלפון הנייד.

ברשתות החברתיות ממש לא ריחמו על הברזילאי בן ה-32, שבמילים טענות תקפו אותו על כך שהוא יותר מדי זמן מככב במדורי הפרסום והרכילות ולא בכותרות עיתוני הספורט, לפחות מסיבות הנוגעות לספורט. כידוע, חוזהו בערב הסעודית יסתיים בעונה הבאה ולא מן הנמנע שלאחר מכן ישוב לסנטוס הברזילאית לקראת פרישה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully