וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מנצ'סטר יונייטד בעבר אחרי שפשט רגל: "קרה להרבה שחקנים"

ווס בראון שיחק 15 שנה עבור השדים האדומים וזכה איתם בכל תואר אפשרי. בריאיון שהעניק, סיפר לראשונה: "הסתבכתי ולא הצלחתי לצאת מזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.4/ספורט1

ווס בראון אף פעם לא היה אחד מהכוכבים הגדולים של מנצ'סטר יונייטד, אבל הוא בהחלט היה אחד השחקנים שמזוהים איתה יותר מכל - ובימים הרבה יותר יפים שעוברים על השדים האדומים לעומת השנים האחרונות. בראון זכה בכל תואר אפשרי - כולל שבע אליפויות ושני גביעי ליגת האלופות - ב-15 שנים בקבוצה, מ-1996 ועד שעזב ב-2011. למרות כל זאת, היום כשהוא בן 44, הוא אחרי פשיטת רגל.

בראון שהרוויח במהלך הקריירה כ-10 מיליון יורו נטו וגם רשם 23 הופעות בנבחרת אנגליה, הוכרז פושט רגל בשנה - זמן קצר אחרי שנפרד מאשתו לין וואסל לאחר 14 שנות נישואין ושלוש בנות שהביאו לעולם.

שחקני מנצ'סטר יונייטד ב-2008, ויין רוני, ווס בראון. Alex Livesey, GettyImages
בראון עם וויין רוני. "הרבה שחקנים אמרו לי שזה קרה גם להם"/GettyImages, Alex Livesey

"אני חושב שכשאתה מרוויח המון כסף, הדבר שאתה הכי צריך זה את האנשים הנכונים לידך. הייתי אומר שזה אחד הדברים הכי חשובים שלא היה לי אותם. זה סיפור ארוך ולא אכנס לפרטים, אבל דברים קרו לפני הרבה זמן עם השקעות מסוימות והסתבכתי בכמה דברים. הייתי ילד והרבה אנשים התערבו, אבל לא באמת הבינו את המצב. בשנה שעברה הכל צף. לא הצלחתי לצאת מזה וכבר לא היה לי הרבה מה לעשות".

בראון נשאל כיצד הדבר קורה לכדורגלנים רבים שבמהלך הקריירה הרוויחו סכומי עתק: "הרבה שחקנים התקשרו אליי ואמרו לי שקרה להם בדיוק אותו דבר. לא אציין שמות. אני גם לא אדם שיבכה או יתלונן, אלא אחד שייאבק ויעשה את הכל כדי להמשיך הלאה. כשאתה צעיר אתה לא באמת מבין דברים, אלא מניח שאנשים אחרים עושים את זה בשבילך ושהכל בסדר. אתה לא חי, אלא רק משחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully