וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשע נגד הכדורגל": השערורייה החדשה סביב קארים בנזמה בסעודיה

הסכסוך נמשך. גז'ארדו תיפקד את חלוץ אל איתיחאד באגף, אחיו תקף ברשתות: "אין בזה שום היגיון, אתה חוסר מושג, תכבד את הענף"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

קארים בנזמה ממשיך לספק יותר שערוריות משערים בסעודיה. אמש (חמישי) אל איתיחאד הובסה 4:1 על ידי אל הילאל בגמר הסופר-קאפ הסעודי, והחלוץ שוב התרוצץ על כר הדשא ללא מעש, כשהוא לא מגיע למצבי הבקעה ורואה את היריבה מביסה ודורסת.

אבל יש מי שמשוכנע שזו אשמתו הבלעדית של המאמן, מרסלו גז'ארדו. "עכשיו אתה מציב את קארים באגף שמאל? זה פשע נגד הכדורגל!", כתב אחיו של בנזמה ברשתות החברתיות אחרי שורה של פוסטים עם ביקורת מרומזת יותר או פחות כלפי המאמן הארגנטינאי. "אין בזה שום היגיון, תכבד את חוקי הענף ותשתמש בשחקנים כמו שצריך", הוסיף אחיו של בנזמה, שרק הוסיף שמן למדורה.

בין בנזמה לגז'ארדו שורר מתח זמן רב, כולל מספר תקריות משמעתיות של החלוץ בעקבות יחסיו עם המאמן. בין היתר, בנזמה החרים אימון אחרי שהמאמן העיר לו וכמו כן, גז'ארדו ניפה את בנזמה מהסגל בעקבות "התנהלות לקויה" רק לאחרונה.

קארים בנזמה, אל איתיחאד. Yasser Bakhsh, GettyImages
הפנים אומרות הכל. בנזמה/GettyImages, Yasser Bakhsh

מפת החום של בנזמה במשחק אמש הראתה שבתפקיד החדש שגז'ארדו הציב אותו, הוא אכן כמעט לא הגיע לאיזורים המסוכנים ליד השער, ולא היה יכול הביא את יכולותיו לידי ביטוי. יחד עם זאת, כשנשאל על כך בסיום, גז'ארדו אמר בלקוניות: "אני לא חושב שזה מה שגרם לנו להפסיד את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully