וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס כבר מתכוננת למכבי ת"א, כוכבה שולח מסר לבולדווין

הירוקים הבטיחו את המקום השני ביורוליג, עתמאן הצהיר: "מאמין שנפגוש את מכבי ת"א". חשש ממצבו של ג'ריאן גרנט, נאן ממשיך לצלוף ולצאת בהצהרות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

פנאתינייקוס השלימה אמש (חמישי) עונה פנטסטית, אחת הטובות ביותר שלה בעידן הנוכחי, עם ניצחון 75:84 על אלבה ברלין. בזכות הניצחון הבטיחה פאו את המקום השני ביורוליג בתום העונה הסדירה, ולמעשה מסיימת עונה במאזן חיובי לראשונה מאז 2017/18, כשהיא שוב מפנטזת על ללכת עד הסוף ולהניף את גביע אירופה בפעם השביעית בתולדותיה.

פאו מצפה כעת ליריבתה ברבע הגמר שתיקבע בפלייאין, ומאמינה שזו תהיה מכבי תל אביב, שסיימה שביעית ותזדקק לניצחון אחד על מנת לקבוע דייט עם פאו לסדרת פלייאוף נוספת בין השתיים, שהפכו ליריבות מיתולוגיות.

"אם הדברים יתפתחו כמצופה, נפגוש את מכבי תל אביב. אני מאמין שזה מה שיקרה בסופו של דבר", אמר ארגין עתמאן, מאמן פאו.

לקראת המפגש הפוטנציאלי עם הקבוצה של קטש, קנדריק נאן מציג כוונות מאופסות וממשיך לצלוף בקצב מסחרר. אמש הוא קבע שיא עונתי חדש מבחינתו עם 28 נקודות, ונראה שהוא מוכן ומזומן לסדרת פלייאוף מול ווייד בולדווין, האיש שערער על הקביעה של נאן לפיה "אני שחקן ההתקפה הטוב ביורוליג".

"שמרתי לא מעט נקודות גם לפלייאוף. אני לא מתכוון לעצור שם", אמר נאן בסיום.

שחקן פנאתינייקוס, קנדריק נאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
יבוא לפלייאוף עם רצון מיוחד להוכיח. קנדריק נאן/GettyImages, Ion Alcoba Beitia

לפאו יש גם סיבה לדאגה, לאחר שג'ריאן גרנט, הסטופר הבולט של הקבוצה ואחד השחקנים הכי חשובים בקו האחורי, שותף ל-11 דקות בלבד. בסיום עידכן עתמאן כי גרנט סוחב פציעה בברך ויעבור בדיקת MRI, ובפאו מקווים שיהיה כשיר לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully