וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה הסדירה הסתיימה: אשדוד מחוץ לפלייאוף, ראשל"צ שוב צהובה

מחזיקת הגביע היוצאת ומי שזכה בשתי אליפויות מ-2019, סיימה את העונה מוקדם מהרגיל. 30:33 בניצחון ה-3 של מכבי בדרבים העונה, אור לוי מחולון סיים כמלך השערים בליגת העל בכדוריד

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

העונה הסדירה בליגת ווינר נחתמה הערב (חמישי) וכבר ביום שני ייצאו לדרך סדרות חצי גמר פליאוף האליפות בין האלופה מכבי ראשון לציון לבין יריבתה העירונית הפועל ראשון לציון, ובין מחזיקת גביע המדינה א.ס רמת השרון לבין מ.כ חולון.

סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה היוצאת, הפועל אשדוד, ששיחקה בכל השנים האחרונות במעמדי הפליאוף ואף זכתה בשתי אליפויות מאז 2019, סיימה את העונה, כמו גם מכבי תל אביב, שפתחה עונה כעולה חדשה וסיימה אותה במקום השישי בבית העליון.

הדרבי בין מכבי להפועל ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
דרבי נוסף בעיר היין כבר ביום שני/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מכבי ראשל"צ - הפועל ראשל"צ 30:33

האלופה ניצחה דרבי שלישי העונה וזכתה ביתרון הביתיות בסדרה. פאבל אטמן הוביל את המארחת ליתרון משמעותי מוקדם, עזריאל העלה ל-4:10 ובהמשך כבש מאסיסט של ירמי סידי - מה שהוביל לפסק זמן שני של הרוויה פאזין. צח מלול וגל עזריאל סגרו את עשרים הדקות הראשונות ב-8:15. איתי סורקיס הבקיע מנגד והוביל לפסק זמן של ג'ו מתתיה. אמיר שניידר הוריד למינוס 5, אבל סידי בצמד שערים הגיע לשישי שלו - והחזיר את יתרון 6 השערים למכבי ראשל"צ. תומר בודנהיימר צימק ומתפרצת של נדב ניזרי קבע את תוצאת המחצית הראשונה. הפועל נראתה טוב יותר בפתיחת המחצית השנייה ובודנהיימר צימק ל-18:21. מכבי ניסתה לבסס יתרון, אבל איתי סורקיס שוב צימק ל-20:23. צמד שערים של ניזרי הגדיל את היתרון לפלוס 6 והפועל שוב קיזזה, אך שערים של איתי שלמא ואמיר שניידר סגרו עניין.

מבקיעים למכבי ראשל"צ: ירמי סידי 8, נדב ניזרי 7, גל עזריאל 5, צח מלול, פאבל אטמן ואיבן קראצ'יץ' 3 כ"א, גיא גרא 2 (הורחק), יוסי ביטרמן ואיתי שלמא 1 כ"א. עצירות שוער: גרדימיר צ'נבסקי - 11.

מבקיעים להפועל ראשל"צ: אמיר שניידר וגונן בן אור 6 כ"א, איתי סורקיס 5, תומר בודנהיימר 4 (הורחק), נמניה פריבאק 3, מרקו מאטיץ' 2, ליאור גורמן, שי נתן, אולג אסטרשפקין ורועי ליבגוט 1 כ"א. עצירות שוער: ליאור קפלן 7 עצירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
פיליפ קאלו עם אור לוי, מלך שערי ליגת ווינר בכדוריד. אגם לוי, אתר רשמי
היחיד שהבקיע מעל 200 שערים. אור לוי/אתר רשמי, אגם לוי

א.ס רמת השרון - מ.כ חולון 30:28

השתיים נפגשו בחצי גמר פליאוף 2022 - אז רמה"ש ניצחה 0:3 והעפילה לגמר הראשון בתולדותיה (בו נוצחה מול אשדוד). כעת, חולון מסיימת רביעית וגם המפגש הזה ישוב ביום שני ב'אורנים' בפתיחת הסדרה ביניהן. הערב חולון הגיעה עם מקדמה משמעותית על פני אשדוד החמישית של שתי נקודות ויתרון של 15 שערים ביחס ביניהן - אבל היא דאגה שלא להסתכן ולמעשה סגרה סיפור בשלב מוקדם. החניכים של ניסים פלח פתחו נהדר והוליכו 10:6 (15'). רמה"ש חזרה והשוותה, וגם הפכה בפתיחת המחצית השנייה. אור לוי מחק פיגור של שני שערים והשווה בכניסה לעשר הדקות האחרונות ל-24:24 - במה שסימן גם את הפינאלה. עצירה של זיו קדן, ושער של פיליפ קאלו קבעו שיוויון 26:26. אח"כ הגיע המהפך - פטריק אובינה הבקיע פעמיים והוביל ל-28:27. מושיקו אלימלך עצר פנדל של ריסטו וויאצ'יץ', ואור ממן קבע ונדב מלאכי חתמו 30:28 אדיר עבור חולון. אור לוי חותם את פרק העונה הסדירה כמלך השערים עם 215 כיבושים (היחיד שעבר את המאתיים), כשהערב הוא הוביל עם 14 שערים. רם טורקניץ הוביל את רמת השרון עם 9 שערים.

מכבי ת"א - הפועל אשדוד 43:39

סגנית האלופה סיימה רק במקום החמישי. היא חוותה עונה לגמרי מורכבת וקשה עבורה - שקיבלה תפנית עם פרוץ המלחמה (מאמן זר שעזב - נלה מאטיץ', ובסה"כ 3 מאמנים על הקווים כשבהמשך - אמיר דן ואסף לוי הדריכו). שחקנים זרים שעזבו, ולמעשה רק אלכסנדר באביץ' סיים כאן את העונה. גיוסו של פיליפ אירוביץ ללחימה בעזה. הטרגדיה במשפחתו של איתי סויסה, שבן דודו דקל סויסה, קצין גולני וגיבור ישראל, נרצח בשבת השחורה וכמובן סיפור ההינצלות של התאומים שון ורואי סולומון מהמסיבה ברעים. המועדון ניסה לחזור לשגרה, לתקן. הסיבוב הראשון היה טוב. בשלב הבתים הגיעה הנפילה - והיא צפויה לעבור שינויים משמעותיים לקראת העונה הבאה. מנגד, מכבי ת"א ששבה בקיץ האחרון לליגת העל - יכולה לסכם עונה שבה עמדה בכל היעדים שלה. אשדוד פתחה בתנופה והוליכה בשלב מוקדם ב-4 שערים, אבל אולי הידיעה על היתרון שבו אחזה חולון ברמת השרון הוציאה את הרוח מהמפרשים ומכבי ת"א ידעה לחזור לשיוויון עד המחצית. אשדוד הייתה טובה ביותר במחצית השנייה והגדילה את היתרון שלה ל-9 שערים בדקות הסיום. מכבי עוד הספיקה להקטין - כשתומר רש הוביל אותה הערב עם 9 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully