וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה היה משחק שונה, אבל השחקנים רצו לנצח ועמדנו במטרות"

מאמן מכבי תל אביב שיבח את חניכיו אחרי ה-86:92 על מילאנו במחזור סיום העונה הסדירה ולפני הפלייאין ביורוליג: "חילקנו את הדקות וכולם נשארו בריאים. במשחק אחד הכל יכול לקרות"

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב אולי נעצר בשבוע שעבר בברצלונה ועל כן למשחק הערב (חמישי) מול מילאנו היא הגיעה כשאין לה על מה לשחק, כידוע היא גם כך סיימה במקום השביעי ומחכה למשחק מחר בין וירטוס בולוניה לבאסקוניה שיכריע את מי מהן תפגוש בפלייאין, אבל זה לא שינה יותר מדי לשחקניו של עודד קטש בניצחון 86:92 על מילאנו שהייתה צריכה לנצח ועתה סיימה את עונת היורוליג.

עודד קטש, שניצל את המשחק גם כדי לחלק את הדקות בין שחקניו, אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שהתוצאה אולי לא תשנה את המיקום שלנו ביורוליג, אבל שהדרך שבה נשחק תשפיע עלינו. זה היה שונה, משחק שונה. כמו שראיתם זה לא היה המשחק האינטנסיבי ביותר, יותר התקפה מאשר הגנה, אבל במהלך המשחק, במיוחד בתחילת המחצית השנייה, השחקנים רצו את המשחק. הם רצו 20 ניצחונות בעונה וזה גדול בשבילנו - אם ניקח בחשבון את הנסיבות, זה אפילו יותר גדול ויותר מיוחד. אני שמח על הניצחון, אני שמח בשביל הרבה שחקנים שתרמו למשחק, חילקנו את הדקות בין השחקנים ונשארנו בריאים. אלה המטרות שהיו לנו".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מכבי תל אביב עמדה במטרות שלה למשחק נגד מילאנו. קטש/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

על הפלייאין בשבוע הבא: "הפלייאין יכול להיות שני משחקים, אבל אנחנו חושבים רק על משחק אחד. ביום שלישי זה לא משנה מול מי נשחק, זאת תהיה קבוצה איכותית. בשבילנו זה משחק אחד להגיע למטרה העיקרית שלנו, להיכנס לפלייאוף. הכל יכול להיות במשחק אחד, יש לנו משחק בשבת קודם, נקווה שנצא בתוצאה טובה ואז הראש שלנו יהיה מוכן למשחק החשוב בשלישי".

על העובדה כי עשרות אוהדים ליוו אותם הערב ויעשו זאת גם בשבוע הבא: "כל השנה התגעגענו ליד אליהו, לקהל. פה בבלגרד מצאנו בית חם והתרגלנו לשחק ללא קהל, לקבוצות האחרות זה היה מורכב יותר. בכל הזדמנות אני מודה לאנשים כאן, על איך שהם מארחים אותנו, זה הבית השני הכי טוב שיכולנו למצוא, אבל אנחנו מתגעגעים לקהל שלנו, לאווירת יורוליג".

לסיכום אמר: "הכל יכול לקרות במשחק אחד. אנחנו מגיעים בתקופה טובה עם ביטחון, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות. יש הרבה בין המשותף בין הקבוצות, נעשה התאמות ממחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully