וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה ירק בפנים של ליגת האלופות, הגישה שלו היא בושה וחרפה"

חלוץ העבר הצרפתי כריסטוף דוגארי תקף את כוכב פ.ס.ז' אחרי המפלה מול ברצלונה: "הגישה שלו שערורייתית, חוסר כבוד כלפי הקבוצה"

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

פריז סן ז'רמן הפסידה אמש (רביעי) 3:2 לברצלונה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, והביקורת על קיליאן אמבפה לא פוסקת. הכוכב הגדול לא הצליח לסחוב את קבוצתו על הגב, שלא בפעם הראשונה במסגרת ליגת האלופות, ובל'אקיפ העניקו לו ציון 3 בלבד.

היום הצטרף למתקפה גם כוכב העבר של נבחרת צרפת כריסטוף דוגארי, שטען כי אמבפה "ירק בפנים של ליגת האלופות. הוא לא היה ברמה, וככה זה נראה כבר מספר שבועות. אני לא רוצה לתקוף את ההופעה האיומה של אמבפה השחקן, אלא את אמבפה האדם".

לטענת דוגארי, "אמבפה הציג את היכולת הגרועה ביותר שלו אתמול, וגם את הגישה הכי גרועה שיש משחקן בכיר. כל אחד רשאי להחמיץ, לאבד כדורים או לשחק רע, אבל הגישה שלו היא שערורייתית - הוא מציג חוסר כבוד כלפי האוהדים, החברים שלו לקבוצה, כל אותם אנשים שסמכו עליו במשך שנים ומשלמים לו את המשכורת. הגישה שלו היתה בושה וחרפה".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
הביקורות נמשכות. אמבפה/רויטרס

למרות הדברים הללו, חלוץ העבר חושב שאלופת צרפת יכולה לחזור מ-3:2 בגומלין: "אני מאמין שזה אפשרי, ומקווה בכל לבי, אבל לא חשבתי שאמבפה יכול לשקוע כל כך נמוך. זה כנראה המשחק הכי גרוע שראיתי ממנו, לפחות בכל הנוגע לגישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully