וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מוכנה לקראת סכנין: "חשוב להראות אופי ולא להתרסק"

12.4.2024 / 15:16

חג'ג' ופיירו ישובו לסגל של דגו, אולם לא יפתחו במשחק הבית שבו הירוקים מקווים לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון ולהתקרב למכבי תל אביב (שבת, 17:45, ספורט4). חילו וגאנטוס לא מתוכננים לפתוח ב-11 של דראפיץ'

מחזור 29הסתיים13/04/2024
מכבי חיפה
  • דוד (1)
0
    בני סכנין
    תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

    מכבי חיפה

    שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות לא הצליחה לנצח האלופה מכבי חיפה, שתארח מחר את בני סכנין (שבת, 17:45, ספורט4) בתקווה לקחת שלוש נקודות לראשונה אחרי למעלה מחודש ולצמק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לשבע נקודות לפחות עד יום שני.

    המאמן מסאי דגו יקבל בחזרה את פרנזי פיירו ועילאי חג'ג' שצפויים להיות בסגל, אך יפתחו על הספסל. ההתלבטות הגדולה היא בין קני סייף לגדי קינדה. מי שייעדר מהמשחק הוא עבדולאי סק שסוחב כרטיסים צהובים, כך שלורנצו שימיץ' צפוי לתפוס את מקומו של הסנגלי. "זה משחק חשוב מאוד, כי אנחנו חייבים לסיים את העונה בצורה טובה", קבע גורם בקבוצה, "חשוב מאוד להראות אופי ולא להתרסק".

    דין דוד, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
    ימשיך בהרכב. דין דוד/ברני ארדוב

    בני סכנין

    אצל האורחים מסכנין האווירה טובה מאוד לאחר הניצחון על הפועל חיפה, כאשר במועדון עסוקים במקביל בניסיונות לסכם עם המאמן סלובודן דראפיץ' על המשך דרכו בעונה הבאה. בין הצדדים עדיין יש פערים, אך השאיפה היא עוד לפני תום העונה לסיים את הסאגה ולהבטיח את הישארותו לעונה נוספת.

    חסן חילו ומארון גנטוס עשויים לחזור אל הסגל, אך לפי התרגילים השניים שחוזרים מפציעה לא יפתחו בהרכב. "הוכחנו העונה שאנחנו יודעים להתמודד גם מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב ונגיע גם מחר כדי לנסות לנצח", אמר שחקן בסכנין , "נכון שאין יותר מדי מטרות העונה, אבל אנחנו רוצים להצליח כי כל אחד יודע שזה ישפיע על מעמדו בעונה הבאה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    חסן חילו שחקן בני סכנין בחימום. אריאל שלום
    עשוי לשוב לסגל, אבל עדיין לא להרכב. חילו/אריאל שלום

    טריוויה

    * הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה את מכבי חיפה בליגה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. מאז היו 11 ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו, כולל 1:1 בחיפה בסיבוב הראשון העונה.

    * ניצחון החוץ האחרון של סכנין היה במסגרת הפלייאוף העליון: 0:1 משער של יובל אבידור באפריל 2017. מארון גנטוס הוא השריד היחיד מאותו משחק.

    * מכבי חיפה ללא ניצחון בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, לראשונה מאז נובמבר-דצמבר 2017. שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון? זה לא קרה מאז תחילת עונת 1987/88.

    * בליגה מדובר בארבעה משחקים ללא ניצחון, כשחמישה לא היו מאז ימי פרד רוטן בספטמבר-אוקטובר 2018 (שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

    * מכבי חיפה עם תיקו והפסד בשני משחקי הבית האחרונים בליגה. שלושה ללא ניצחון? זה לא קרה מאז מאי-יוני 2020. שני הפסדי ליגה רצופים כמארחת לא היו לה מאז מרץ-אפריל 2019 (בפלייאוף העליון: 2:0 לבני יהודה ואז 3:1 להפועל חדרה).

    * בני סכנין היא מלכת התיקו של הליגה עם 13 משחקים שלא הוכרעו, כאשר תשעה מתוכם הסתיימו ב-1:1.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 26231

    השבוע בליגת העל:

    שבת, 15:30: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה (ספורט4)
    שבת, 17:45: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט3)

    ראשון, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
    ראשון, 19:45: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה
    ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה (ספורט2)

    שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully