וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דיון בבית המשפט: הפועל תל אביב תשוב להתאמן בהיכל שלמה

האדומים עתרו בעקבות סגירת מגרשם הביתם ל-30 ימים, בבית המשפט השלום הגיעו הצדדים להבנות על ביטול חלקו של הצו והם יוכלו לשוב להתאמן באולם

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

למעלה משבועיים נאלצה הפועל תל אביב לקיים אפילו את אימוניה מחוץ לאולמה הביתי, "היכל שלמה" שנסגר ל-30 יום לכל פעילויות המועדון בעקבות הלינץ האלים בסיום המשחק נגד הפועל חיפה. לארח משחקים באולם הפועל תל אביב עדיין לא יכולה, אבל היא קיבלה הערב (חמישי) אישור לשוב להתאמן במקום.

כידוע, הפועל תל אביב עתרה לבית המשפט נגד ההחלטה והיום הנערך הדיון בבית משפט השלום. בסיום הדיון נערכו שיחות בין נציגי המשטרה, היכלי הספורט והקבוצה שבסופן בוטל חלקו של הצו שמנע את אימוני הקבוצה והיא תחזור לפעילות באולם באופן מידי.

צו הסגירה של אולם היכל שלמה על ידי משטרת תל אביב. משטרת ישראל, אתר רשמי
צו הסגירה באולם. הפועל תל אביב תשוב להתאמן שם/אתר רשמי, משטרת ישראל

האדומים ניהלו בתקופה האחרונה מגעים במקביל לעתירה לבית המשפט על מנת שתוכל לחזור להתאמן, למרות הצו שהוצא לפני קצת יותר משבועיים ל-30 יום, אלא שבמחוז תל אביב סירבו לכך. לבסוף המתינו במועדון עד לדיון שנערך הבוקר, כשאנשי הקבוצה יוצאים אחרי שעתיים מבית המשפט מבלי לדעת מה יעלה בגורל העתירה.

הפועל תל אביב עדיין תצטרך לשחק בתקופה הקרובה מחוץ להיכל שלמה אחרי שנקבעו לה ארבעה משחקי רדיוס, אותן תמלא עד לסוף משחקי הבית העליון. את המשחק הראשון, נגד מכבי רמת גן ביום ראשון הקרוב, היא תארח בהיכל הקונכיה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully