וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה לסיטי: שער ענק העניק לריאל מדריד 0:1 על מאיורקה

טשואמני כבש (48) בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה. מספרת של פליקס סידרה לברצלונה 0:1 על קאדיס. צמד לגריזמן ב-1:3 של אתלטיקו על ג'ירונה

מחוץ לקווים, 11.4/עריכה: זיו שטיינר

המחזור ה-31 בלה ליגה יצא לדרך בשישי עם ניצחונה של בטיס על סלטה ונמשך היום (שבת) עם 1:3 של אתלטיקו מדריד הרביעית על ג'ירונה השלישית וריאל מדריד שהגדילה, לפחות זמנית, את הפער בפסגה אחרי ניצחון דחוק במאיורקה. את הערב חתמה ברצלונה עם 0:1 דחוק במשחק חוץ מול קאדיס.

מאיורקה - ריאל מדריד 1:0

מוליכת הטבלה הגיע למאיורקה אחרי ה-3:3 המטורף עם מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, ולפני הגומלין בשבוע הבא, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הצליחה להגדיל, לפחות זמנית, את הפער בפסגה ל-11 נקודות בעיקר בזכות שער ענק של אורליאן טשואמני. הקשר הצרפתי שלא ישחק ברביעי באנגליה, בעט בדקה ה-48 כדור אדיר מחוץ לרחבה שהכניע את פרדראג ראיקוביץ' שסיפק הופעה נהדרת נגד הבלאנקוס. כעת, השחקנים של ריאל יוכלו לנוח לקראת אחד מהמשחקים החשובים שלהם העונה ולקוות למעידה של ברצלונה.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. GettyImages
ניצחון דחוק לפני סיטי. בלינגהאם/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 31: נגיחה של אנטוניו ראייו נעצרה מקרוב על ידי אנדריי לונין שהצליח לשמור על הרשת נקייה.

דקה 33: בעיטה אדירה של ג'וד בלינגהאם מקצה הרחבה מצאה את המשקוף של פרדראג ראיקוביץ'.

דקה 48: גול! 0:1 לריאל מדריד! ביצוע ענק של אורליאן טשואמני שבעט כדור מושלם מחוץ לרחבה לחיבורים והעלה את הבלאנקוס ליתרון.

דקה 55: ברהים דיאס בחן את ראיקוביץ' שהדף טוב הצידה ומנע ספיגה נוספת של מאיורקה.

דקה 61: ההגנה של מאיורקה נרדמה, אבל לא השוער שלה - לדיאס כבר נותר לדחוק מקרוב, אבל ראיקוביץ' בהצלה הירואית שמר על התוצאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אורליאן טשואמני ריאל מדריד. GettyImages
אחד משערי העונה. טשואמני/GettyImages

דקה 67: ויניסיוס שעלה מהספסל חלף בקלות על פני שחקני ההגנה של המארחת, אך מסירת הרוחב שלו פספסה במעט את קו השער של ראיקוביץ'.

דקה 72: החמצת ענק של פדריקו ואלוורדה שכבר עבר את ראיקוביץ', אבל נעצר מקו השער על ידי הגנת מאיורקה.

אנטואן גריזמן, רודריגו דה פול שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
זמן לרקוד. אנטואן גריזמן עם רודריגו דה פול/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ג'ירונה 1:3

רגע לפני הגומלין מול דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות, הקולצ'ונרוס הבטיחו עוד שבוע ברביעייה הראשונה בלה ליגה וגם צימקו את הפער מג'ירונה השלישית, שסופרת כבר חמישה הפסדי חוץ רצופים. ארטיום דובביק התבודד בראש טבלת המבקיעים עם ה-17 שלו העונה בדקה הרביעית, אבל אנטואן גריזמן הנפלא הוביל את הקאמבק. הצרפתי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-34, אנחל קוראה הפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם נגיחה אחרי מבצע נהדר של אלברו מוראטה, וגריזמן השלים צמד עם טיל לרשת הגבוהה תוך כדי סיבוב בדקה ה-49.

ז'ואאו פליקס ברצלונה נגד קאדיס. רויטרס
שער מרהיב סידר לברצלונה ניצחון/רויטרס

קאדיס - ברצלונה 1:0

האלופה הגיעה למשחק מעודדת אחרי ה-2:3 החלומי בפריז, וכמו במקרה של דייגו סימאונה וקרלו אנצ'לוטי, גם צ'אבי ההעניק מנוחה לחלק מכוכביו, שלושה ימים לפני משחק הגומלין מול סן ז'רמן. ויטור רוקה פתח בחוד בהיעדרו של לבנדובסקי המושעה, אבל מי שהכריע את המשחק הזה היה ז'ואאו פליקס, שבדקה ה-37 הצליח להשתלט על כדור תחת הלחץ ומהאוויר שלח את הכדור פנימה במספרת יפהפיה. בדקה ה-77 דיאדי ניסה להפתיע מרחוק, אבל טר סטגן התעופף והדף נפלא. בארסה שוב צימקה לשמונה נקודות את הפער מריאל מדריד, קאדיס מצידה נותרה בפער של שלוש נקודות מחוף מבטחים שם נמצאת סלטה ויגו, שגם היא הפסידה אתמול.

משחקים נוספים:

בטיס - סלטה ויגו 1:2
לבטיס: חואן מירנדה (53), נביל פקיר (83). לסלטה: יורגן לארסן (90+1)

ראיו וייקאנו - חטאפה 0:0

משחקי יום ראשון בספרד

לאס פלמאס - סביליה
גרנאדה - אלאבס
אתלטיקו בילבאו - ויאריאל
ריאל סוסיאדד - אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully