וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקניות נבחרת ישראל בטניס נפגשו עם בילי ג'ין קינג

אחרי שהבטיחו את הישארותן בבית האירופי\אפריקאי 2 לשנה נוספת, זכו הישראליות לפגוש את אחת הטניסאיות הטובות בהיסטוריה

נבחרת הטניס של ישראל פוגשת את בילי ג'ין קינג. איגוד הטניס,
נבחרת הטניס של ישראל פוגשת את בילי ג'ין קינג/איגוד הטניס

אתמול (ד') לאחר שהבטיחה את הישארותה בבית האירופי/אפריקאי 2 לשנה נוספת זכתה נבחרת הנשים של ישראל להיפגש עם אגדת הטניס בילי ג'ין קינג .קינג אשר זכתה בקריירה ב- 39 תארי גראנד סלאם(12 ביחידים, 16 בזוגות, 11 בזוגות מעורבים) ונחשבת לאחת השחקניות הטובות בהיסטוריה אשר שינתה את עולם הטניס בשנות ה-70 כאשר נאבקה באפלייה נגד נשים ולמען שיווין כלכלי מוחלט בין גברים ונשים.

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ אשר נמצא עם הנבחרת בליטא העניק לקינג מגן הוקרה והערכה והבנות והצוות המקצועי זכו לפגישה מרתקת ומעצימה מקרוב עם קינג אשר התעניינה בבנות, בקריירה שלהן ובטניס הישראלי והביעה את כאבה על המצב בארץ ואף ביקשה לענוד את סיכת החטופים על חולצתה.

קינג מבקרת השבוע בטורניר בליטא ביחד עם בת זוגתה אילנה קלוס אשר היתה בעברה ראשונה בעולם בזוגות ו-19 ביחידים. וציינה כי חשוב לה לראות מקרוב את השחקניות בכל הרמות, להפגש עם הנבחרות ולנסות לתרום מנסיונה לבנות הצעירות. עוד הוסיפה כי עדיין מוזר לה שהטורניר קרוי על שמה וזה כבוד עצום עבורה. יו"ר האיגוד אבי פרץ:" יום מחמם לב, גם הבטחנו את ההישארות בבית 2 וגם זכינו לחוויה מעצימה ויוצאת דופן עם בלי ג'ין, קצת אור בימים אפלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully