וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "כשקיבלתי את הטלפון ממכבי נתניה, סגרנו תוך חצי שעה"

11.4.2024 / 11:03

לפני הבכורה בליגה נגד אשדוד (א', 20:00 בספורט2), המאמן סיפר: "הקריירה שלי חיה ובועטת, שמח על ההזדמנות לאמן פה. זה משחק על שש נקודות"

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

מרקו בלבול רשם ניצחון 1:3 גדול על מכבי חיפה בדרך לחצי גמר הגביע במשחק הבכורה שלו כמאמן מכבי נתניה, וביום ראשון (20:00, ספורט2) הוא ינסה גם להוסיף לתחילת הקדנציה שלו ניצחון בליגה, שם היהלומים הפסידו בשני המשחקים האחרונים. הבוקר (חמישי) ערך המאמן את מסיבת העיתונאים לקראת המחזור ה-28 בו יתארח אצל מ.ס. אשדוד.

"זה משחק מאוד קשה, יש הרבה קבוצות מסובכות בפלייאוף התחתון ואנחנו ביניהן. לא משנה אם זה בבית או בחוץ, כל משחק הוא על שש נקודות. השחקנים צריכים לבוא כמו מול מכבי חיפה, מרוכזים וממוקדים, מוכנים גם עם הלחץ ולעשות הכי טוב כדי לנצח", אמר בלבול. "אני כל הזמן לומד, תוך כדי תנועה, כי הגעתי לכאן כמעט 24 שעות לפני מכבי חיפה. צריך להביא את ההמשכיות הזאת ולהביא תוצאות".

על החתימה בנתניה: "הקריירה שלי חיה ובועטת, לאמן בחו"ל הייתה אחת המטרות שלי, חתמתי כאן על חוזה עם אופציה להארכה לעונה נוספת במקרה שנישאר בליגה, אלו המטרות שלי. כשקיבלתי את הטלפון סגרנו תוך חצי שעה, זה מועדון מפואר שעקבתי אחריו, עם מסורת וקהל נהדר, שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי לאמן פה".

על סגנון המשחק: "שבוע לא מספיק כדי להכיר את השחקנים לעומק, לא אני אותם ולא הם אותי. יש פה שחקנים מצוינים, חדורי מוטיבציה להצליח - וזה הבסיס לכל דבר. בכדורגל מודרני צריך לעשות הגנה וגם התקפה ולשלב ביניהם בצורה טובה, זה המאני טיים וצריך להוכיח את עצמנו".

על פציעת ג'ואל אבו חנא: "לא יודעים לגבי כשירותו, תמיד יש פציעות ומורחקים ונעשה את ההתאמות. זה חלק מהמשחק."

איתי בן שבת, בלם מכבי נתניה. ברני ארדוב
אחרי הניצחון הגדול בגביע, עכשיו הראש של מכבי נתניה בליגה. איתי בן שבת/ברני ארדוב

איתי בן שבת הוסיף: "קודם כל עברתי תקופה לא פשוטה בהתחלה כשהגעתי לפה, מלחמה ופציעה שהייתה, קשה מאוד למצוא את המקום והקצב ולחזור להרכב. אני חושב שהוכחתי במשחקים ששיחקתי שאני מסוגל להוביל את ההגנה. לא משנה מה המאמן יחליט, אתן הכל בשביל הקבוצה. יש כאן קהל מדהים וחייבים להביא תוצאות, בסוף זה הכי חשוב".

על השער שהבקיע מול מכבי חיפה: "שער במעמד כזה לשחקן הגנה זה משהו בלתי נשכח, עברה אצלי התרגשות גדולה כי הייתי בתקופה לא קלה, גם באופן אישי וגם קבוצתי. עכשיו זה מאחורינו והדבר הכי חשוב זה ביטחון. הרבה תלוי בתקופות ומומנטום, הרבה דברים יכולים להשתנות. אני שמח שעכשיו אני מקבל את ההזדמנות ומקווה להוכיח כמה שיותר".

על המצב בליגה: "ישר אחרי הניצחון על חיפה כבר היו דיבורים על אשדוד, כבר בחדר ההלבשה אמרנו 'הכי חשוב זה הליגה', זו המטרה העיקרית".

על המאמן החדש: "מכל מאמן אפשר ללמוד, אני לוקח את זה איתי תמיד. מרקו היה שחקן הגנה כמוני, זה רק אומר שאני יכול לשאוב ממנו יותר ושהוא יכול לתת לי יותר טיפים".

על המצב הבטחוני בצפון: "אני במקור מרמת הגולן ועוד לא הגיע אלינו הבלגן, אבל כאחד שגדל בקריית שמונה, זה מאוד עצוב וקשה לראות את העיר שוממת. מקווה שאנשים יוכלו לחזור לבתים כמה שיותר מהר. זה הדבר הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully